ALEPH REDDITreklama
Na mocy tej umowy Aleph zostaje wyłącznym przedstawicielem reklamowym Reddit na ponad 45 rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej, regionie MENAT i regionie APAC, zapewniając lokalnym i regionalnym reklamodawcom bezpośredni dostęp do zaangażowanych odbiorców o wysokich intencjach zakupowych.
Zgodnie z wynikami finansowymi Reddit za II kwartał 2025 r. liczba aktywnych użytkowników dziennie („DAUq”, Daily Active Uniques) na platformie wzrosła globalnie o 32% w ujęciu rok do roku. Wzrost ten, w połączeniu z rolą Reddit jako ogromnego archiwum autentycznych rozmów, ugruntował pozycję platformy jako kluczowego gracza w ewoluującym ekosystemie searchu (wyszukiwań). Według Profound, Reddit był najczęściej cytowaną domeną na wszystkich platformach AI w okresie od czerwca 2024 r. do sierpnia 2025 r.
Jako platforma reklamowa, Reddit oferuje kompleksowe rozwiązania (full funnel) dla marek, które chcą dotrzeć do osób w miejscach, gdzie są one zaangażowane i aktywne, czyli w społecznościach, które je interesują. Dzięki Reddit Community Intelligence™, zbiorowej wiedzy pochodzącej z miliardów rozmów prowadzonych na Reddicie, marki mogą wykorzystać autentyczność Reddita i skomunikować się ze społecznościami o wysokich intencjach zakupowych na całym świecie.
Współpraca między Aleph i Reddit rozpoczęła się w 2022 roku na wybranych rynkach w Europie i Azji Środkowej. Obecnie rozszerzone partnerstwo zapewnia reklamodawcom dostęp do globalnych możliwości reklamowych Reddit na ponad 45 rynkach. Sukces oferty Reddit w Polsce od 2022 roku utorował drogę do tej ekspansji. Teraz reklamodawcy na kolejnych rynkach mogą uzyskać praktyczną pomoc od lokalnych zespołów Aleph, które są ekspertami w zakresie obsługi platformy reklamowej Reddit, aby pomóc im w zarządzaniu i prowadzeniu skutecznych kampanii.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy wprowadzić potencjał platformy reklamowej Reddit do Polski” – powiedziała Justyna Duszyńska, Managing Director Aleph w Polsce – „Unikalne połączenie skali i autentycznych społeczności Reddit stanowi potężny, nowy kanał, a nasz zespół jest gotowy do pomocy naszym klientom w tworzeniu i rozwijaniu kampanii, które naprawdę trafiają do odbiorców”.
„Dogłębna wiedza specjalistyczna firmy Aleph ma zasadnicze znaczenie w pomocy reklamodawcom na nowych rynkach w dotarciu do zaangażowanych odbiorców” – powiedział Mike Romoff, Chief Revenue Officer w Reddit – „Biorąc pod uwagę możliwości międzynarodowego rozwoju serwisu Reddit oraz naszą zdolność do łączenia reklamodawców z realnymi konwersacjami, jesteśmy przekonani, że ta rozszerzona współpraca otworzy znaczące możliwości dla marek na całym świecie”.
Aleph jest teraz globalnym partnerem handlowym dla Reddit w Armenii, Austrii, Azerbejdżanie, Belgii, Bułgarii, Kambodży, Chile, Kolumbii, Kostaryce, Chorwacji, Cyprze, Czechach, Egipcie, Estonii, Gruzji, Grecji, Węgier, Indiach, Indonezji, Kazachstanie, Kuwejcie, Łotwie, Lichtensteinie, Litwie, Luksemburgu, Malezji, Malcie, Meksyku, Mołdawii, Peru, Filipinach, Polsce, Portoryko, Katarze, Rumunii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Słowacji, Słowenii, RPA, Korei Południowej, Tajwanie, Tadżykistanie, Tajlandii, Turkmenistanie, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Uzbekistanie oraz Wietnamie.
Kontakt dla mediów:
O Aleph
Aleph to globalna sieć ekspertów cyfrowych wprowadzających innowacje na styku mediów i płatności. Firma łączy ponad 60 wiodących platform mediów cyfrowych (w tym Amazon, Criteo, Google, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snap, Spotify, TikTok, Twitch, Uber, X i inne) w ponad 150 krajach, umożliwiając 26 000 reklamodawców dotarcie do ponad 3 miliardów konsumentów. Localpayment, spółka zależna Aleph zajmująca się technologiami finansowymi, integruje sprzedaż mediów i przetwarzanie płatności w potężne rozwiązanie umożliwiające płynną globalną ekspansję swoich klientów, natomiast Digital Ad Expert jest wiodącą platformą edukacyjną oferującą certyfikaty dla osób fizycznych oraz rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstw, rządów, organizacji pozarządowych i międzyrządowych, takich jak Global Skills Coalition UNESCO.
Reklama