reklama
Przetarg na działania dla marki Crunchips dotyczył obszarów takich jak: strategia i idea kreatywna komunikacji w Social Mediach na 2024 rok, działania ongoingowe (prowadzenie FB i IG), komunikacyjne wsparcie działań CSR, współpraca z influencerami, prowadzenie aktywacji i konkursów oraz działania paid media. Pierwsze wspólne działania wystartowały w lutym.
Z kolei w przypadku marki Lajkonik firma Lorenz przedłużyła współpracę z Altavia Kamikaze + K2 o kolejne 12 miesięcy i odbyło się to bez przetargu. Będzie to już trzeci rok współpracy. Jej zakres to m.in. opracowanie strategii i koncepcji komunikacji SoMe na cały rok, działania ongoingowe (FB i IG), paid media, jak również prowadzenie aktywacji i konkursów oraz współpraca z influencerami. Pierwszym efektem przedłużenia współpracy była zakończona właśnie kampania paluszków Lajkonik – „Sięgnij po ponadczasowe klasyki”, która przypominała o kultowych retro-przedmiotach, prezentując przy tym całą gamę rodzajów paluszków – ekstra cienkie, klasyczne, delikatne, Junior, z sezamem i o smaku cebulki. Kampania toczyła się w social mediach, z wykorzystaniem paid media i ze wsparciem influencerów (w kampanii wziął udział m.in. Adam Strycharczuk – osobowość internetowa, którego opis na Instagramie brzmi: „Chodzę po lumpach i ubieram się jak Twój ojciec. Szukam tanich perełek”).
Na pierwszy kwartał planowane są jeszcze rozbudowane działania aktywacyjne dla marki Lajkonik w social mediach.
Lajkonik współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 (wcześniej Kamikaze) po wygranym na początku 2022 r. przetargu.
– W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych, kilkunastoosobowych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 2 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary. Wszystkie bieżące działania dla tego klienta prowadzone i organizowane są przez Annę Osińską-Plocek, account director, oraz Annę Michalec, senior account manager – komentuje Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director agencji.
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującej się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.
Retail for Humans
www.altavia-group.com