X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

AKK2 ŻYWIEC

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


  • Marka Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. Komunikacja marki od lat jest spójna i wielbiona przez Polaków, dlatego w obszarach digitalowych, zdecydowanie szukamy rozwiązań, które są ewolucją dla marki, a nie rewolucją. Wszystkie agencje biorące udział w przetargu wykazały się ogromnym zaangażowaniem i świetnym przygotowaniem. To co wpłynęło na ostateczną decyzję to trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe rozwiązania kreatywne, które odpowiadają nie tylko na potrzeby marki, ale przede wszystkim z empatią traktują konsumentów – mówi Kamila Sucharzewska, Brand Manager w Grupie Żywiec.

Do zadań agencji Altavia Kamikaze + K2 będzie należało m.in. przygotowanie kampanii digital Żywca w ramach kampanii equity na rok 2025, oraz udział w całościowej komunikacji, również offline’owej,  we współpracy z agencjami: 2012 agency, Starcom, Artegence, CUKIER i Hope.

Altavia Kamikaze + K2 przejęła też prowadzenie komunikacji marek Żywiec i Męskie Granie w SoMe, jak również będzie odpowiedzialna za całościową obsługę marki Męskie Granie – komunikację marketingową przed festiwalem, pełną relację z festiwalu itp.

Altavia Kamikaze + K2 

Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.

Grupa Altavia 

Altavia to niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów i marek. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 klientów.

Retail for Humans

www.altavia-group.com





Reklama