
reklama
W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.
Mateusz Cukierski – w VMLY&R od 1,5 roku. Z branżą reklamową związany od 7 lat. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Isobar oraz Grey, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak Škoda Auto, GSK, Tymbark, PEPCO, Cyfrowy Polsat, L’Oreal Paris. Jako senior strategy planner w VMLY&R kontynuuje współpracę z Grupą Danone (Danio, Fantasia), Samsung, Leroy Merlin, Desperados. Ma na swoim koncie prace przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych. Łącznie ponad 24 nagrody reklamowe m.in. na: Effie, KTR, Innovation, Złote Spinacze. Jako najważniejsze kampanie wymienia: “Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" dla Fundacji Rak’n’Roll oraz “Znani Zaginieni" dla Fundacji ITAKA. W 2019 roku był jurorem w konkursie Young Creatives w kategorii Digital.
Określa się mianem “największego z dresiarzy wśród strategów, albo największym strategiem wśród dresiarzy". Jego zawodowe motto to: „Czy marka ma jakiś problem?”. Jak na stratego-dresiarza przystało – ma psa o imieniu Ziko (udaje amstaffa) i stara nie dawać sobie obijać twarzy w sportach walki.
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
reklamowych dla marek takich jak mBank, Orange, Danone, Tymbark, Grupa Santander, Tesco, CEDC czy Dulux. Dotychczas odpowiedzialna za obsługę strategiczną IKEA, Grupy Żywiec (Żywiec, Męskie Granie) oraz Lidla, po awansie obejmie nową grupę klientów: PepsiCo (Lay’s, Cheetos, Doritos, Star), 3M, BP oraz Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Na swoim koncie ma pracę przy projektach, które zostały nagrodzone w takich konkursach jak Effie, KTR, MIXX czy Innovation.
Reklama