X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Beauty-commerce w Polsce. Jak umawiamy się do Salonów piękności online? Infografika lavito.pl

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Czy wiesz, że piątą najpopularniejszą usługą rezerwowaną przez mężczyzn jest manicure?

Od kiedy wielu Klientów porzuciło telefoniczne umawianie się do kosmetyczki i „wiszenie
na słuchawce”, możemy zauważyć kilka zaskakujących zmian. Zapytaliśmy o to Klientów wykorzystujących naszą platformę lavito.pl. W raporcie wykorzystaliśmy także dane z serwisu. W końcu otwarcie ciężko byłoby nam się przyznać, że najchętniej umawiamy wizyty tuż po rozpoczęciu pracy. Co jeszcze ciekawego skrywa w sobie branża beauty?

Zdecydowanie więcej Pań (88%) umawia wizyty w Salonach. Panowie stanowią jedynie 12% użytkowników, jednak ich liczba stale rośnie. Panie najczęściej stawiają na tanie i regularnie powtarzane zabiegi. Najpopularniejszymi zabiegami są manicure, henna brwi i rzęs, bądź regulacja brwi. Panowie częściej odwiedzają fryzjerów oraz masażystów. Na uwagę zasługuje fakt, że coraz chętniej wybierane są usługi takie jak: manicure, pedicure, bądź depilacja woskiem.

Klienci są najaktywniejsi w poniedziałek (20% rezerwacji z całego tygodnia). Choć wydawałoby się,
że niedziela jest dobrym dniem do planowania przyszłego tygodnia, to przypada na nią zaledwie 9% rezerwacji z całego tygodnia.

Dzięki możliwości całodobowej rezerwacji ponad 30% wizyt umawianych jest w godzinach 20-7 rano. W ciągu dnia najchętniej umawiamy się od godziny 9 do 11, gdzie „teoretycznie” powinniśmy
być skupieni na pracy.

Najczęściej o wyborze Salonu decydują ceny zabiegów prezentowane w ofercie (25%). Nie dotyczą one jednak pojedynczych promocji (12%) a stałych cenników. Ważne są również opinie i rekomendacje znajomych (24%). Co ciekawe częściej wybieramy miejsce zabiegu ze względu na znajomość specjalistów (8%) niż popularność marki Salonu (6%). Zwraca to uwagę na istotność budowania własnych, personalnych marek przez specjalistów w branży beauty. Przecież swoich włosów
nie oddamy pierwszej lepszej osobie.





Reklama