X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Beauty-commerce w Polsce. Jak umawiamy się do Salonów piękności online? Infografika lavito.pl

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


Czy wiesz, że piątą najpopularniejszą usługą rezerwowaną przez mężczyzn jest manicure?

Od kiedy wielu Klientów porzuciło telefoniczne umawianie się do kosmetyczki i „wiszenie
na słuchawce”, możemy zauważyć kilka zaskakujących zmian. Zapytaliśmy o to Klientów wykorzystujących naszą platformę lavito.pl. W raporcie wykorzystaliśmy także dane z serwisu. W końcu otwarcie ciężko byłoby nam się przyznać, że najchętniej umawiamy wizyty tuż po rozpoczęciu pracy. Co jeszcze ciekawego skrywa w sobie branża beauty?

Zdecydowanie więcej Pań (88%) umawia wizyty w Salonach. Panowie stanowią jedynie 12% użytkowników, jednak ich liczba stale rośnie. Panie najczęściej stawiają na tanie i regularnie powtarzane zabiegi. Najpopularniejszymi zabiegami są manicure, henna brwi i rzęs, bądź regulacja brwi. Panowie częściej odwiedzają fryzjerów oraz masażystów. Na uwagę zasługuje fakt, że coraz chętniej wybierane są usługi takie jak: manicure, pedicure, bądź depilacja woskiem.

Klienci są najaktywniejsi w poniedziałek (20% rezerwacji z całego tygodnia). Choć wydawałoby się,
że niedziela jest dobrym dniem do planowania przyszłego tygodnia, to przypada na nią zaledwie 9% rezerwacji z całego tygodnia.

Dzięki możliwości całodobowej rezerwacji ponad 30% wizyt umawianych jest w godzinach 20-7 rano. W ciągu dnia najchętniej umawiamy się od godziny 9 do 11, gdzie „teoretycznie” powinniśmy
być skupieni na pracy.

Najczęściej o wyborze Salonu decydują ceny zabiegów prezentowane w ofercie (25%). Nie dotyczą one jednak pojedynczych promocji (12%) a stałych cenników. Ważne są również opinie i rekomendacje znajomych (24%). Co ciekawe częściej wybieramy miejsce zabiegu ze względu na znajomość specjalistów (8%) niż popularność marki Salonu (6%). Zwraca to uwagę na istotność budowania własnych, personalnych marek przez specjalistów w branży beauty. Przecież swoich włosów
nie oddamy pierwszej lepszej osobie.