
reklama
Cloud computing szturmem zdobywa zwolenników w biznesie. Już 50% firm korzysta z chmury by poprawić efektywność pracy i przepływ informacji. W księgowości jednak, nie zawsze opieranie się na chmurze będzie idealnym rozwiązaniem. Z jednej strony, wymogi ustawy o księgowości nakazują przechowywanie w miejscu prowadzenia rozliczeń za okresy zamknięte. Z drugiej, wielu klientów biur rachunkowych nie ufa w pełni rozwiązaniom cloud computingu i martwi się o bezpieczeństwo swoich danych. Jak pogodzić możliwości, jakie dają nowoczesne technologie w zakresie wspierania i optymalizacji usług księgowych z oczekiwaniami klientów biur rachunkowych i wymaganiami ustawy? Do tej pory, jedynym rozwiązaniem było skorzystanie z kosztownych rozwiązań serwerowych, dzięki którym możliwe było utrzymywane archiwum dokumentów lokalnie. Niestety dla mniejszych biur rachunkowych czy firm z sektora MŚP, taka opcja była często nieefektywna ekonomicznie. Czy jest jakaś alternatywa?
Podręczny serwer z inteligentnym obiegiem dokumentów
Nowością na rynku usług księgowych jest możliwość wykorzystania niewielkich rozmiarów, podręcznego serwera dedykowanego księgowości, który dzięki wyposażeniu go w oprogramowanie umożliwiające odczytywanie papierowych i elektronicznych faktur, inteligentny obieg dokumentów oraz archiwum online stanowi kompletne rozwiązanie ułatwiające pracę księgowych i zapewniające pełne bezpieczeństwo danych. Takie rozwiązanie zapewnia SaldeoSMART w wersji pudełkowej. Gotowy do pracy serwer, wystarczy podłączyć do zasilania oraz sieci firmowej, by od razu móc przystąpić do odczytywania i archiwizacji faktur. To kompletne rozwiązanie nie generuje dodatkowych kosztów i zapewnia pełny dostęp do dokumentów księgowych online, które jednocześnie przechowywane są lokalnie w miejscu prowadzenia rozliczeń.
Na czym polega innowacyjność rozwiązania SaldeoSMART w wersji pudełkowej?
Przy wprowadzaniu wersji pudełkowej SaldeoSMART zależało nam na tym, by połączyć wygodę przechowywania dokumentów w formie elektronicznej, ich szybkiego przetwarzania oraz zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów z niezależnością i bezpieczeńDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
stwem, jaką daje firmie umieszczenie oprogramowania lokalnie, na własnych serwerach. Wielu biurom rachunkowym oraz średniej wielkości firmom, nie są jednak potrzebne kosztowne, dedykowane rozwiązania serwerowe i konieczność utrzymywania całej infrastruktury. Stąd pomysł na niewielki, dedykowany księgowości serwer lokalny typu plug&play z preinstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie dokumentów elektronicznych, ich integrację z programem księgowym i tworzenie bezpiecznego archiwum online. – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes BrainSHARE IT, firmy odpowiedzialnej za wprowadzenie SaldeoSMART na rynek usług księgowych.
Lokalny, bezpieczny serwer z oprogramowaniem do odczytywania i archiwizacji faktur oraz możliwością importu dokumentów do systemu ERP lub programu księgowego to rozwiązanie idealne dla firm, które chcą zachować kontrolę nad kosztami procesowania dokumentów księgowych a jednocześnie chcą mieć pełny i całkowity nadzór nad archiwum.
—
SaldeoSMART jest produktem stworzonym i rozwijanym przez firmę BrainSHARE IT Sp. z o. o., specjalizującą się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań do odczytywania danych z dokumentów i optymalizacji pracy biur rachunkowych i działów księgowych firm. SaldeoSMART dla firm integruje się z ponad 20-stoma programami księgowymi, m.in. z Comarch Optima, Sage Symfonia, Enova, R2Księga, Insert, TaxPro, Buchalter i inne.
Reklama