X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Bezpiecznie, ekonomicznie, lokalnie – nowoczesny serwer do zastosowań księgowych

Serwer_grafikasaldeosmart

Cloud computing szturmem zdobywa zwolenników w biznesie. Już 50% firm korzysta z chmury by poprawić efektywność pracy i przepływ informacji. W księgowości jednak, nie zawsze opieranie się na chmurze będzie idealnym rozwiązaniem. Z jednej strony, wymogi ustawy o księgowości nakazują przechowywanie w miejscu prowadzenia rozliczeń za okresy zamknięte. Z drugiej, wielu klientów biur rachunkowych nie ufa w pełni rozwiązaniom cloud computingu i martwi się o bezpieczeństwo swoich danych. Jak pogodzić możliwości, jakie dają nowoczesne technologie w zakresie wspierania i optymalizacji usług księgowych z oczekiwaniami klientów biur rachunkowych i wymaganiami ustawy? Do tej pory, jedynym rozwiązaniem było skorzystanie z kosztownych rozwiązań serwerowych, dzięki którym możliwe było utrzymywane archiwum dokumentów lokalnie. Niestety dla mniejszych biur rachunkowych czy firm z sektora MŚP, taka opcja była często nieefektywna ekonomicznie. Czy jest jakaś alternatywa?

Podręczny serwer z inteligentnym obiegiem dokumentów

Nowością na rynku usług księgowych jest możliwość wykorzystania niewielkich rozmiarów, podręcznego serwera dedykowanego księgowości, który dzięki wyposażeniu go w oprogramowanie umożliwiające odczytywanie papierowych i elektronicznych faktur, inteligentny obieg dokumentów oraz archiwum online stanowi kompletne rozwiązanie ułatwiające pracę księgowych i zapewniające pełne bezpieczeństwo danych. Takie rozwiązanie zapewnia SaldeoSMART w wersji pudełkowej. Gotowy do pracy serwer, wystarczy podłączyć do zasilania oraz sieci firmowej, by od razu móc przystąpić do odczytywania i archiwizacji faktur. To kompletne rozwiązanie nie generuje dodatkowych kosztów i zapewnia pełny dostęp do dokumentów księgowych online, które jednocześnie przechowywane są lokalnie w miejscu prowadzenia rozliczeń.

Na czym polega innowacyjność rozwiązania SaldeoSMART w wersji pudełkowej?

Przy wprowadzaniu wersji pudełkowej SaldeoSMART zależało nam na tym, by połączyć wygodę przechowywania dokumentów w formie elektronicznej, ich szybkiego przetwarzania oraz zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów z niezależnością i bezpieczeństwem, jaką daje firmie umieszczenie oprogramowania lokalnie, na własnych serwerach. Wielu biurom rachunkowym oraz średniej wielkości firmom, nie są jednak potrzebne kosztowne, dedykowane rozwiązania serwerowe i konieczność utrzymywania całej infrastruktury. Stąd pomysł na niewielki, dedykowany księgowości serwer lokalny typu plug&play z preinstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym odczytywanie dokumentów elektronicznych, ich integrację z programem księgowym i tworzenie bezpiecznego archiwum online. – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes BrainSHARE IT, firmy odpowiedzialnej za wprowadzenie SaldeoSMART na rynek usług księgowych.

Lokalny, bezpieczny serwer z oprogramowaniem do odczytywania i archiwizacji faktur oraz możliwością importu dokumentów do systemu ERP lub programu księgowego to rozwiązanie idealne dla firm, które chcą zachować kontrolę nad kosztami procesowania dokumentów księgowych a jednocześnie chcą mieć pełny i całkowity nadzór nad archiwum.


SaldeoSMART jest produktem stworzonym i rozwijanym przez firmę BrainSHARE IT Sp. z o. o., specjalizującą się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań do odczytywania danych z dokumentów i optymalizacji pracy biur rachunkowych i działów księgowych firm. SaldeoSMART dla firm integruje się z ponad 20-stoma programami księgowymi, m.in. z Comarch Optima, Sage Symfonia, Enova, R2Księga, Insert, TaxPro, Buchalter i inne.