X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Bloomnet przeprowadził rebranding Warszawskiej
 Szkoły Języka Japońskiego

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Nowa strona WSJJ została oparta na autorskich ilustracjach

reklama


Warszawska Szkoła Języka Japońskiego świętuje w tym roku 10-lecie działalności. Placówka, oprócz organizacji kursów, od lat pełni też funkcję centrum kultury: współpracuje z ambasadą Japonii, organizuje wyjazdy do Azji i prowadzi warsztaty kulturowe. Nowa identyfikacja miała jeszcze bardziej podkreślić szeroką działalność edukacyjną placówki.

Rebranding uwzględniał nowe logo, stronę internetową opartą na autorskich ilustracjach oraz inne elementy identyfikacji takie jak grafiki promocyjne, projekty dyplomów, prezentacji i voucherów, papier firmowy, wizytówki.

Budując nową identyfikację skupiliśmy się na elementach charakterystycznych dla Japonii, ale jednocześnie uwzględniliśmy zestaw skojarzeniowy właściwy dla naszego kręgu kulturowego. Dobór motywów jest więc dopasowany do europejskiego odbiorcy mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet.

To kolejny w ostatnich miesiącach projekt realizowany przez Bloomnet dla branży edukacyjnej. Pod koniec ubiegłego roku agencja odpowiadała m.in. za rebranding szkoły językowej Live z Łodzi oraz za projekt strony szkoły Sokrates z Warszawy.