
reklama
ContentHouse rozpoczyna stałą współpracę z Phillips-Medisize, jednym z wiodących globalnych dostawców innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i diagnostyki. W ramach współpracy agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji digital w oparciu o content marketing.
Na realizowane działania składa się między innymi budowa serwisu phillipsmedisize.pl, a także stworzenie w jego obrębie chatbota rekrutacyjnego, który dzięki swojej atrakcyjnej formie będzie wsparciem w zakresie rekrutacji do zakładu produkcyjnego powstającego w Siemianowicach Śląskich.
Do zadań agencji należy również planowanie oraz realizacja kampanii mediowych, w tym uruchomienie kanałów komunikacji w social media na takich platformach jak: Facebook, LinkedIn, Instagram oraz YouTube.
Kolejne ważne elementy prac ContentHouse to działania z zakresu performance content marketingu, employer brandingu i social media. Zespół ContentHouse zajmuje się również tworzeniem serii artykułów o charakterze edukacyjnym. Za opracowanie specjalistycznych treści na stronę odpowiada doświadczony zespół dziennikarzy agencji ContentHouse, wyspecjalizowanych w branży medycyny i farmacji.
Phillips-Medisize Poland zdecydował się na współprace z ContentHouse po bardzo profesjonalnym przedstawieniu oferty wsparcia działań marketingowych, która została „uszyta” na miarę naszych potrzeb. Celem współpracy jest wypromowanie marki Phillips-Medisize Poland, szczególnie na rynku lokalnym, jako pracodawcy z wyboru, ale również wiarygodnego partnera biznesowego. Agencja jest elastyczna i dostosowuje się do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić ContentHouse jako rzetelnego partnera biznesowego – mówi Agnieszka Zbierzchowska HR Manager w Phillips-Medisize.
Powierzenie ContentHouse misji formowania strategii i obsługi komunikacji digital Phillips-Medisize to dla nas wyraz najwyższego zaufania ze strony Grupy Molex. Firma ta do tej pory nie prowadziła żadnych działań
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
marketingowych na rynku europejskim, więc wspólnie z zespołem Phillips-Medisize będziemy w naszym kraju przecierać marketingowe szlaki na naszym kontynencie – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.
Po stronie agencji działania prowadzone są przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Za całokształt działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucję odpowiedzialny jest Przemysław Henzel, natomiast koordynacją współpracy z Klientem zajmie się Account Manager, Wioleta Zimmer.
Phillips-Medisize – dywizja medyczna i farmaceutyczna należąca do Grupy Molex, będąca częścią Grupy KOCH INDUSTRIES, cieszy się zaufaniem klientów od prawie 60 lat. Firma zatrudnia ponad 5 000 pracowników w 26 lokalizacjach w 10 krajach. W sierpniu 2019 roku została założona spółka Phillips-Medisize Poland sp. z o.o. Aktualnie prowadzone są działania związane z budową zakładu produkcyjnego w Siemianowicach Śląskich.
Reklama