
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Świat cyfrowy jest wielowymiarowy i naprawdę jest już wszędzie, a co więcej jest coraz bardziej realny. Odnalezienie się w nim wymaga nie tylko wiedzy, ważne jest przede wszystkim holistyczne podejście do digital marketingu.
Organizatorem wydarzenia jest agencja interaktywna Mint Media. Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital – KnowledgeHub. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ przez IAB Polska.
Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona.
W trakcie wydarzenia zostaną omówione wyniki ankiety skierowanej do marketerów, którą można wypełnić na stronie goo.gl/0XkLp3
Cross Digital Marketing 2017
14 marca, wtorek, start o godz. 15.00
Digital Knowledge Village, Puławska 457, Warszawa
Reklama