reklama
Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 22. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.
Dariusz Andrian został członkiem jury grupy „Marketing & Business Solutions”, a Paweł Loedl przewodniczy grupie “Brand Experience, Branded Content".
Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. To, co zostanie ocenione to wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji oraz ponadprzeciętne wyniki. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę.
22. edycja konkursu Effie Awards podsumuje nietypowy rok 2020. Jurorzy będą oceniali działania, które często wymykały się przyjętym standardom i owocowały efektywnością.
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji.
Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel. Oprócz roli przewodniczącego, pokieruje grupą jurorską, która będzie oceniać prace zgłoszone w kategorii “Marketing & Business Solutions". Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu.
Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 roku. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide.