X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dariusz Andrian wybrany prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR na kolejną kadencję

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dariusz Andrian wybrany prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR na kolejną kadencję

reklama






W wyniku głosowania, podczas Obiegowego Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Dariusz Andrian, chief executive officer w VMLY&R, został wybrany na kolejną kadencję na prezesa zarządu Stowarzyszenia.

Pierwsza kadencja na stanowisku prezesa w Stowarzyszeniu pozwoliła mi spojrzeć z szerszej perspektywy na naszą branżę i lepiej zrozumieć jej potrzeby. To niebywały przywilej znaleźć się w gronie najlepszych praktyków, którzy chętnie wymieniają się doświadczeniami, tworzą standardy i najlepsze praktyki. Z zadowoleniem patrzę na to, jak wspólnymi siłami nasza organizacja aktywnie działa w obszarze integracji i reprezentacji branży, dbając nie tylko o promowanie efektywnej komunikacji, ale także o dialog i dobre praktyki. Pandemia wyzwoliła proces długotrwałych zmian na rynku. Wierzę, że SAR z ogromnym dorobkiem w zakresie edukacji, będzie jeszcze większym wsparciem w budowaniu potrzebnych kompetencji niezbędnych do rozwoju biznesu. Właśnie na tym kierunku chciałbym skupić nasz zespół w kolejnej kadencji. – Dariusz Andrian, CEO VMLY&R, prezes SAR

SAR to łącznie 193 członków zwyczajnych (osoby fizyczne) oraz 128 wspierających (agencje). Polskie Stowarzyszenie jest drugą największą pozarządową organizacją z obszaru komunikacji marketingowej w Europie. SAR od wielu lat jest organizatorem konkursów i konferencji, wyznaczających standardy w branży reklamowej. Najważniejszymi wydarzeniami są: Effie Awards, Innovation i Konkurs Twórców Reklamy. Organizacja jest także oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce oraz partnerem medialnym WARC.




Reklama