
reklama
Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencja VMLY& Poland otrzymała wyróżnienie dla "For The Bold" (Doritos), brąz i dwa srebra dla "Ostatniego Twojego Weekendu" (Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard), a tytuł Człowieka Roku 2019 przyznano Dawidowi Szczepaniakowi, którego doceniono za "wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie".
Tegoroczne obrady członków jury MIXX Awards to trzy dni intensywnych i burzliwych dyskusji. Przy niektórych kategoriach nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru zwycięzcy, w innych zajęło nam to trochę więcej czasu ze względu na wyrównany, wysoki poziom zgłoszonych kampanii. Zdecydowanie w tym roku wyróżnia się nowo powstała kategoria content marketingu, w której mieliśmy najwięcej zgłoszeń. Cieszy nas, że z roku na rok poprzeczka konkursu MIXX Awards jest coraz wyżej i że biorą w nim udział również małe agencje, które robią fantastyczne rzeczy dysponując mniejszymi budżetami. – Anna Iller, przewodnicząca jury MIXX Awards, branded content manager Allegro
Dzięki konkursowi MIXX Awards widzimy jak błyskawicznie rozwija się reklama cyfrowa w Polsce. Kampanie, które jeszcze 2-3 lata temu wydawały się niezwykle nowatorskie i nieszablonowe, teraz są pewnym standardem w branży. Firmy widzą, że dzięki Internetowi zyskują narzędzia, jakich nie ma w innych mediach. Digital stał się już mainstreamowym rozwiązaniem, który napędza polski rynek reklamy, a granice między offline i online powoli się zacierają. Dla nas, jako organizatorów, ważne jest, że w konkursie MIXX Awards pojawiają się nowe kategorie, które okazują się strzałem w dziesiątkę, co potwierdza liczba zgłoszeń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
i jakość kampanii. – Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Nagrody za dokonania przyznajemy osobom i firmom za działania, które stanowią drogowskaz dla branży oraz podnoszą poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. Człowiekiem Roku został Dawid Szczepaniak. Doceniliśmy jego pracę m.in. przy kampanii „Ostatni Twój Weekend”, która jest jednym z najwybitniejszych projektów marketingowych ostatnich 12 miesięcy. – Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Reklama