X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Debiutuje VanLeif – agencja odważnego, zintegrowanego marketingu

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Bartosz Michałowski, Małgorzata Celarek, Damian Szalewicz.

reklama


Dwudziestoosobowy zespół VanLeif tworzą doświadczeni pracownicy agencji ProCreation oraz nowi dyrektorzy, managerowie i specjaliści z polskich oraz międzynarodowych agencji marketingowych, m.in. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Ogilvy, Edelman. Spółkę poprowadzą dotychczasowi właściciele ProCreation: Bartosz Michałowski (kreacja, business development, innowacje) i Damian Szalewicz (technologie) wraz z nową wspólniczką – Małgorzatą Celarek (client service, new business, komunikacja zintegrowana).

VanLeif to multidyscyplinarny zespół, który specjalizuje się w projektowaniu dla klientów spójnych doświadczeń customer experience niezależnie od kanału dotarcia. Kompetencje nowego zespołu pokrywają m.in. takie obszary jak doradztwo strategiczne, kreacja, content marketing, digital, social media, PR, eventy, e-commerce, trade marketing.

„Zmiana jest odpowiedzią na potrzeby rynku. Klienci już od dawna poszukują jednej wiodącej agencji-partnera, która pomoże im nawigować w coraz bardziej złożonym świecie zintegrowanego marketingu i nowoczesnych technologii. Nazwa VanLeif łączy nas z Leifem Erikssonem – wikingiem, który dopłynął do Ameryki 500 lat przed Kolumbem oraz z odważnymi holenderskimi podróżnikami i kupcami, którzy zdobyli Nowy Świat. My też jesteśmy takimi ciekawymi świata odkrywcami – ciągle szukamy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym klienci mogą zdobywać nowe rynki, wchodzić w nowe obszary marketingu, odważniej sięgać po najnowsze technologie” – powiedział Bartosz Michałowski, partner w agencji VanLeif.

Od innych agencji full-service VanLeif odróżnia m.in. 16 lat doświadczenia w digitalu (około 1000 projektów realizowanych dla ponad 100 klientów z 30 krajów), bardzo silne, własne zaplecze technologiczne oraz unikalna wiedza dotycząca psychologii zachowań konsumenckich, grywalizacji oraz zastosowania socjotechnik do angażowania konsumentów i partnerów biznesowych. Mocną kompetencją agencji jest także realizacja kampanii marketingu opinii, gdzie VanLeif posiada autorską strategię i narzędzie do obsługi masowych kampanii WOMM w social media, z którego skorzystały już m.in. takie marki jak Pedigree i Whiskas.

„Nasza filozofia myślenia stawia konsumenta w centrum. Chcemy, by kampanie były dla niego przyjemnym, wzbogacającym doświadczeniem. Dlatego tworzymy koncepty, w których konsumenci są zachęcani do większego zaangażowania. Wierzymy w siłę dawania doświadczeń – np. poprzez oryginalne treści wizualne, funvertising czy najnowocześniejsze technologie związane z wirtualną rzeczywistością. Marketerzy mogą nie tylko sprzedawać, ale też dawać konsumentom sporo emocji – inspirować ich, edukować, dawać szansę na samorealizację, zauważenie. Paradoksalnie, jako wikingowie marketingu walczymy o to, by marketing był mniej barbarzyński, ale bardziej polegał na szczerej współpracy marki z konsumentem” – dodaje Małgorzata Celarek, partner w VanLeif.

Agencja właśnie wygrała dwa przetargi: na nową strategię komunikacji i repozycjonowanie marki centrum handlowego MODO wraz ze stałą obsługą full service (kreacja ATL/BTL, digital, social media) oraz na stworzenie nowej kampanii marki kosmetyków ArtDeco (kreacja, prasa, digital, social media).

VanLeif kontunuuje także obsługę dotychczasowych klientów ProCreation, wśród których są m.in. takie marki jak Nike, Wilkinson (17 krajów), Energizer (14 krajów), Mars, CBRE, Porta, Superdrob, Komandor, Sanofi.