
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Marka świadczy usługi SEM od 2005 roku, a w branży digital działa od 1999 r. Przez ten czas DevaGroup działała jako jednoosobowa działalność gospodarcza. Aktualnie prawie 300 klientów po podpisaniu cesji, dołączyło do portfolio nowej spółki. Zwiększyła się także liczba pracowników – DevaGroup zatrudnia obecnie 30 osób, w tym certyfikowanych specjalistów SEM i specjalistów SEO.
Działalność odnotowuje stały wzrost zarówno w sferze dochodów, jak i przyrostu klientów. Dodatkowo odnotowuje wzrost w zakresie parametrów, przez pryzmat których Google ocenia swoich partnerów, takich jak poziom wdrożenia innowacyjnych rozwiązań czy generowane obroty klientów.
Prezes spółki – Krzysztof Marzec – zapowiada, że to ważna decyzja w rozwoju firmy, która przyczyni się do dalszego rozwoju marki, w tym rozwoju na rynkach zagranicznych. Plan na najbliższe miesiące zakłada domknięcie prac nad systemem motywacji pracowników i przygotowaniem autorskich zautomatyzowanych raportów, indywidualnie dostosowanych do potrzeb klientów.
Reklama