X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dobrego w kuchni początki. Akademia Smaku Bosch po raz kolejny gotuje z INSIGNIĄ

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dobrego w kuchni początki. Akademia Smaku Bosch po raz kolejny gotuje z INSIGNIĄ

reklama


Kuchnia to serce każdego domu. Tu stawiamy pierwsze kulinarne kroki: pierwsza romantyczna kolacja, pierwsza impreza, pierwszy tort urodzinowy dla dziecka, pierwsze lepienie pierogów z babcią. Z miłości do kuchni zrodziła się też Akademia Smaku. Bo to, co dobre zaczyna się w kuchni.

Poprzez gotowanie wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy. Kuchnia to centralne miejsce w domu, gdzie toczy się życie domowników. To miejsce, gdzie gotujemy, spędzamy czas z najbliższymi, gdzie spotykamy się z przyjaciółmi, gdzie rozmawiamy i wreszcie – gdzie z rąk do rąk przekazujemy tradycję kolejnym pokoleniom. Dlatego w tym roku we wszystkich działaniach Akademii Smaku, której organizatorem oraz opiekunem jest Bosch, przewija się miłość, zabawa i tradycja.

Swoją przygodę z projektem i marką Bosch rozpoczynają Sonia Bohosiewicz, znana aktorka telewizyjna i teatralna oraz Mateusz Gessler, ceniony szef kuchni i restaurator. W tegorocznej odsłonie nie mogłoby zabraknąć także Tomasza Lacha – autora bloga Zajadam.pl, który w Akademii uczestniczy już trzeci rok z rzędu. Miłość do kuchni ma różne oblicza i dlatego każdy z trzech ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Influencerzy wyjdą także poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa i zgłębić tajniki tradycyjnej kuchni polskiej.

Tegoroczna odsłona projektu została podzielona na trzy bloki tematyczne: miłość, zabawę i tradycję. Na czytelników portalu www.akademiasmaku.pl czekają trzy aktywacje nawiązujące do tych głównych idei. Ich celem jest zaangażowanie fanów do dzielenia się własnymi kuchennymi historiami. Sama strona zostaje uzupełniona o nowe autorskie przepisy, ale również porady dotyczące sprzętu AGD. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej filmów video oraz lepiej dopasowane treści pod urządzenia mobilne.

Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów, współpracę z influencerami oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA.