X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify poszerza zakres pomiarów na Spotify

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

DV

reklama


DoubleVerify (“DV") (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła poszerzenie zakresu pomiarów na Spotify, w celu uwierzytelniania jakości multimediów na tej platformie. Reklamodawcy będą mieli teraz możliwości pomiarów fraudów i nieprawidłowego ruchu (IVT), jak również widoczności reklam (Viewability) w kampaniach wideo dostarczanych za pośrednictwem samoobsługowej platformy reklamowej Spotify – Spotify Ads Manager.

– DoubleVerify dąży do zapewnienia ochrony wydatków na media i optymalizacji wydajności wszędzie tam, gdzie marketerzy chcą dotrzeć do swoich odbiorców – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Rozszerzając zakres naszych niezależnych pomiarów na Spotify, umożliwiamy reklamodawcom pewny pomiar i optymalizację skuteczności ich kampanii wideo w najpopularniejszej na świecie usłudze subskrypcji audio streamingu.

Dzięki rozszerzonemu partnerstwu, reklamodawcy na Spotify zyskują m.in. :

  • Pomiar fraudów: aby reklama była skuteczna, muszą ją zobaczyć prawdziwi ludzie. DV wykrywa kompleksowe oszustwa i IVT (np. manipulacje botami czy “przechwycone” urządzenia).
  • Weryfikacja Viewability: DV zapewnia kompleksową weryfikację widoczności reklam (Viewability), określając czy reklama ma szansę zostać zauważona i jaki jest jej wpływ na odbiorcę.

– Nie jest tajemnicą, że ludzie przychodzą do Spotify, aby słuchać, ale użytkownicy coraz więcej czasu spędzają na oglądaniu wideo na platformie: zaobserwowaliśmy 44% wzrost liczby strumieni wideo rok do roku*.  Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszej współpracy z DoubleVerify, liderem branży w zakresie pomiaru jakości i efektywności mediów –  powiedziała Chloe Wix, Global Director of Product Marketing w Spotify – Ta nowa integracja ze Spotify Ads Manager zapewni naszym reklamodawcom lepszą widoczność ich kampanii wideo na Spotify, zapewniając większą transparentność i skuteczność w docieraniu do ich grup docelowych.

Marki korzystające z platformy Spotify Ads Manager  mogą odblokować statystyki DV dotyczące fraudów i Viewability w miejscach docelowych w aplikacjach na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.  Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV PinnacleⓇ, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz firmy DoubleVerify, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych na Spotify.

* źródło: Spotify First Party Data, Global, Q1 ‘24 vs Q1 ‘23

O DoubleVerify

DoubleVerify (“DV") (NYSE: DV) to wiodąca w branży platforma efektywnościowa, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do osiągania maksymalnych  wyników dla globalnych marek. Poprzez tworzenie bardziej efektywnych, transparentnych transakcji reklamowych, DV wzmacnia ekosystem reklamy digital, zapewniając uczciwą wymianę wartości między kupującymi a sprzedającymi media digital.