X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Faktor i Where To Wake nowymi klientami agencji PR Synertime

barbara_labudda_krysztofczyk

Dział digitalowy warszawskiej agencji PR rozwija się bardzo dynamicznie. Teraz zaczyna działania dla firm: Faktor i Where To Wake.

Faktor (http://kwiatysztuczne.pl) to hurtownia kwiatów sztucznych, a także pierwsza polska internetowa hurtownia kwiatów, roślin sztucznych, ozdób i akcesoriów florystycznych. Agencja Synertime zajmie się dla tego klienta działaniami Google AdWords (Search oraz GDN: Google Display Network) na Niemcy –  http://www.kunstlicheblumen.de/.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta projektowo, na czas trwania kampanii Google AdWords.

Where to Wake (http://wheretowake.com) to darmowy onlinowy katalog modnych ostatnio wakeparków, czyli miejsc, w których można uprawiać wakeboarding. Katalog pomaga znaleźć spoty znajdujące się w pobliżu. Agencja Synertime zajmie się prowadzeniem fanpage’a Where To Wake oraz kampaniami Facebook Ads.

Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta na rok.

Nadzór nad projektem sprawują prezes agencji, Barbara Labudda-Krysztofczyk i szef zespołu digital, Andrzej Salski.

Ogromnie cieszy mnie rozwój działu digital w naszej agencji – mówi prezes Synertime, Barbara Labudda-Krysztofczyk. – Zwłaszcza, że aktywności w sieci są jednymi
z najważniejszych narzędzi współczesnego PR-u. To idealne miejsce na komunikację z klientami. Dzięki połączeniu różnych kompetencji Agencji, zarówno tych związanych z public relations, mediami społecznościowymi, jak i reklamą oraz Google AdWords, nasze działania są skuteczne i kompletne. A poza tym – my po prostu lubimy to robić, bo to świetna zabawa!
– dodaje Labudda-Krysztofczyk.