X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Fundusz KnowledgeHub inwestuje w DESEO

deseo_logotypDeseo

KnowledgeHub został inwestorem w spółce DESEO Polska Sp. z o.o., działającej pod brandem DESEO Patisserie & Chocolaterie – luksusowej cukierni specjalizującej się w ciastkach typu petit gateau, tortach i czekoladowych pralinach. Fundusz objął pakiet 33% udziałów, a pozostałą część kapitału utrzymują dotychczasowi udziałowcy.

DESEO Patisserie & Chocolaterie to koncept zaczerpnięty z Francji i jedna z pierwszych tego typu cukierni w Polsce, prowadzona przez Łukasza Smolińskiego i Natalię Sitarską. DESEO łączy w sobie zaskakujący wygląd słodkości, intrygujące kompozycje smakowe i produkty najwyższej jakości, na których pracują najlepsi cukiernicy na świecie. Spółka stawia na innowacyjność oraz kreatywne podejście do deserów, podążając za aktualnymi światowymi trendami, a swoją ofertę kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Choć DESEO działa na rynku zaledwie od listopada 2015 roku, już otrzymało nagrodę Best of Warsaw, przyznawaną przez Warsaw Insider, w kategorii Dessert jako najlepsza cukiernia 2015r.

Do tej pory nasze inwestycje kojarzone były w większości z rynkiem reklamowo-mediowym i dotyczyły głównie projektów w obszarze digital. Obecnie jednak rozszerzamy portfolio również o ciekawe i dobrze rokujące projekty offline  – mówi Marcin Woźniak, Prezes Zarządu Funduszu KnowledgeHub. DESEO  funkcjonuje na bardzo perspektywicznym, ale i dynamicznie rosnącym rynku. Spółka prezentuje innowacyjne podejście do biznesu, które w połączeniu z doświadczeniem zespołu zarządzającego, daje obiecującą perspektywę rozwoju – dodaje.

Pozyskane od KnowledgeHub środki firma planuje przeznaczyć na rozszerzenie oferty i ekspansję na rynku warszawskim. W planach DESEO jest również eksport produktów na rynki zagraniczne.

Pozyskanie inwestora takiego jak KnowledgeHub to dla nas ogromna szansa, zarówno jeśli chodzi o rozwój oferty kierowanej do klientów B2C i B2B na rynku polskim, jak i o rozwój spółki pod kątem eksportu produktów za granicę.  W nadchodzących miesiącach planujemy również wejście DESEO w e-commerce  – mówi o najbliższych planach spółki Łukasz Smoliński, Prezes DESEO.
Więcej nt. DESEO na www.facebook.com/deseopatisserie/