X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Historie na kartę” – nowa internetowa produkcja Orange z udziałem polskich influencerów

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

„Historie na kartę”

reklama


Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange. Jej bohaterami są znani polscy youtuberzy: Rafał Masny i Robert Pasut (Abstrachuje), Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalena Gawęcka (Madeline Gavi), którzy przenieśli się w czasy średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.


– Postanowiliśmy nieco inaczej niż wcześniej opowiedzieć o ofercie Orange na kartę. Kierując komunikację stricte do ludzi młodych z jednej strony zaprosiliśmy do współpracy lubianych i cenionych influencerów, a z drugiej postawiliśmy na akcję w świecie fantasy, aktualnie bardzo modnym i budzącym zainteresowanie – mówi Tomasz Misiukiewicz,  Creative Group Head w VML Poland.

– To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można – powiedział Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych w Orange Polska.

Kampania „Historie na kartę” to kolejny pomysł na efektywną współpracę marki Orange z digital influencerami. Poprzednie projekty, takie jak filmowe trailery Cyber Mariana czy „Są lepsze sposoby na zdobycie 6 GB” odbijały się dużym echem, wśród klientów i w branży, w Polsce i na świecie.

Seria składa się z trzech odcinków. Pierwszym z nich jest „6 złotych monet”:

Następne dwa – „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną” – będą opublikowane w kolejnych dniach.

Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Tomasz Misiukiewicz, Creative Group Head, Darek Samul, Creative Group Head, Anna Kwiatkowska w roli Senior Account Manager oraz Production Manager. Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych i Stella Widomska, Ekspert ds. Projektów Strategicznych. Produkcją zajął się dom produkcyjny Sputnik, a postprodukcją Coloroffon. Spoty wyreżyserował Filip Syczyński. Scenariusze napisali Robert Pasut, Rafał Masny oraz Aleksandra Kasprzyk.

Kampania jest realizowana w ścisłej współpracy z influencerami, zarówno na etapie budowania pomysłu, jak i tworzenia scenariuszy, co jest ewenementem przy tego rodzaju produkcjach.