X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Httpool przygotował dla marki Rockstar muzyczną kampanię na Spotify 

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Rockstar

reklama


Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem „DOŁADUJ KAŻDEGO SIEBIE” jest budowanie świadomości marki Rockstar Energy Drink. W ramach akcji planowana jest także promocja nowych smaków napojów energetycznych Rockstar.

Kampania obejmować będzie regularne aktywności w obszarze Social Mediów (w tym m.in. Facebook, YouTube) i programmatic. Kluczowym elementem kampanii będą jednak działania prowadzone za pomocą platformy Spotify, wspierane  działaniami ambientowo-outdoorowymi (mural w Krakowie, mural w Warszawie oraz clean graffiti). Za realizację kampanii odpowiadają agencje Media Direction Sp. z o.o., The Collective oraz Przestrzeń, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify – Httpool, która jest wyłącznym parterem reklamowym Spotify w Polsce.

Działania w Spotify przekierowują na konto marki Rockstar na Facebooku (https://www.facebook.com/RockstarPoland), natomiast na muralu w Warszawie jednym z elementów graffiti są specjalne kody Spotify, które przekierowują do dedykowanych Playlist muzycznych na koncie marki Rockstar w Spotify.

Mural w Warszawie powstał na Pawilonach na Nowym Świecie (przygotowało go Good Looking Studio) – jest to Wall of Fame polskiego rapu, autorstwa artysty Alka Morawskiego (Lis Kula). Trzy ściany zostały podzielone na różne okresy rozwoju tego gatunku muzyki, a szczegóły każdego muralu nawiązują do różnych wykonawców i utworów. Na każdej ze ścian znajduje się specjalny kod Spotify przekierowujący do konkretnej Playlisty zawierającej najbardziej kultowe, charakterystyczne utwory polskiego rapu w danym okresie. Na dwóch ścianach promowana jest dodatkowo marka Rockstar.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane 3 dedykowane Playlisty, do których przekierowują wspomniane kody na muralach. W Spotify, każda playlista ma swój unikalny adres, który można zamienić na kod przy pomocy specjalnego autorskiego narzędzia do generowania kodów: https://www.spotifycodes.com/#create

– Mechanizm generowania kodów jest bardzo prosty, wystarczy skopiować link do playlisty i zamienić go na kod Spotify. Następnie takie kody można wykorzystać do komunikacji i szerowania, co jest ciekawą opcją szczególnie w kanale offline: na muralach, outdoorze, plakatach, naklejkach, opakowaniach, biletach etc. Po zeskanowaniu kodu w aplikacji Spotify użytkownik jest bezpośrednio przenoszony do odpowiedniej playlisty – wyjaśnia Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Httpool Polska.

W ramach kampanii na Spotify emitowane są kampanie audio i wideo marki Rockstar, działania uwzględniają również wykorzystanie formatu premium, tzn. „dniówki” – całodziennej reklamy marki Rockstar na stronie głównej w wersji desktopowej Spotify.

Cała kampania potrwa do września.

Profil Rockstar Energy Drink na Spotify:

https://open.spotify.com/user/w7cg4w0bk6lgcyrf8b2q0xsvu?si=a7254789c79441be

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly – reprezentuje je w ponad 30 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym. Firmy należące do Aleph Group reprezentują łącznie 25 najważniejszych platform społecznościowych na ponad 70 rynkach na świecie.

Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają  reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Httpool posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, a regionalne biura firmy znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.