
reklama
Dobra wiadomość dla blogerów, vlogerów jak też innych twórców i influencerów w social media. Od czerwca platforma WhitePress startuje z modułem „infulencer marketing”. Nowa funkcja platformy otwiera przed blogerami i vlogerami nowy sposób zarabiania, w oparciu o jasne i uczciwe warunki współpracy.
Celem powstania modułu jest uproszczenie komunikacji między markami i blogerami. Zgromadzenie w jednym miejscu blogów, vlogów i popularnych kont w mediach społecznościowych o różnej tematyce zaoszczędzi czas i ułatwi przeprowadzanie efektywnych kampanii przez agencje marketingowe. Influencerzy, którzy będą zainteresowani podjęciem współpracy z WhitePress mogą się rejestrować od 6 czerwca 2016 roku (adres do rejestracji: www.whitepress.pl/influencer). Moduł będzie w pełni gotowy do pracy we wrześniu 2016 roku. Wtedy zostanie udostępniony agencjom reklamowym.
Nowe możliwości dla influencerów
Nowy moduł to dla blogerów szansa trafienia z ofertą do znanych marek i agencji, które systematycznie współpracują z WhitePress. Zaletami projektu jest prosta rejestracja, możliwość współpracy na własnych warunkach i gwarancja natychmiastowych wypłat. Moduł rozwiąże problem nieprecyzyjnych briefów i wydłużonych płatności. Blogerzy otrzymają też solidne wsparcie technologiczne w analizie i raportowaniu kampanii.
WhitePress planuje też działania edukacyjne z zakresu promocji w social media, kwestii księgowych
i prawnych oraz aspektów technicznych. Influencerzy otrzymają także dostęp do szczegółów przeprowadzonych kampanii (case studies) i otrzymają sporą dawkę inspiracji.
W odpowiedzi na potrzeby marek
„Klienci oczekują publikacji gwarantującej zasięg i zaangażowanie czytelników. Dzięki zaufaniu do blogerów i vlogerów te kanały są coraz częściej wybierane przez marki. Nowy moduł powstaje
w odpowiedzi na trendy i zapytania naszych klientów” – mówi Patrycja Górecka, Project Manager
z WhitePress.
Do tej pory WhitePress umożliwiał agencjom i klientom bezpośrednim publikację artykułów
w portalach branżowych. Oddzielna baza blogów, vlogów i kont w social media umożliwi klientom poszerzenie swoich działań
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
o ten nowy, bardzo ważny w dobie ePR obszar. Będzie to największa, aktualna i szczegółowo opisana lista wpływowych kanałów w polskim Internecie. Klienci otrzymają dostęp do informacji o zasięgu oraz skuteczności poprzednich kampanii influencera. Każda kampania będzie analizowana, a efekty zawsze będą poparte raportami. Dzięki automatyzacji komunikacji wszystkie ustalenia pozostaną na zawsze w archiwum konta reklamodawcy, co ułatwi planowanie przyszłych działań.
Krok w stronę influencer marketingu
Współpraca z blogerami była do niedawna domeną dużych marek, dysponujących potężnymi budżetami promocyjnymi. WhitePress chce spopularyzować tę formę promocji docierając także do mniejszych podmiotów. Firma będzie też wspierać edukacyjnie mniej popularnych blogerów
i umożliwi im zaistnienie wśród reklamodawców.
„Chcemy wprowadzić wysokie standardy, dlatego będziemy skupiać się na mierzeniu
i komunikowaniu efektów z kampanii przeprowadzonych w blogosferze. Planujemy wykorzystać potencjał działań i przekonać branżę do inwestowania coraz większych budżetów na influencer marketing” – dodaje dr Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Whitepress prognozuje, że pierwsze kampanie w ramach nowego modułu ruszą na przełomie września i października tego roku.
Źródło: Whitepress.pl
Platforma Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca. W platformie został uruchomiony moduł dla influencerów – ich rejestracja jest możliwa pod adresem: www.whitepress.pl/influencer.
Reklama