X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

INSIGNIA

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Agencja zajmie się opracowaniem strategii i komunikacji, jak również przygotowywaniem koncepcji kreatywnych działań reklamowych dla marki Cukier Królewski na kolejny rok. Komunikacja obejmie działania komunikacyjne w kanale digital, obsługę mediów społecznościowych, aktywacje konsumenckie, współprace influencerskie oraz obsługę kampanii mediowych.

– To już kolejny rok z Insignią. Do kontynuacji tej współpracy przekonują nas wyjątkowe kompetencje agencji, jej wyczucie gustu oraz znajomość rynku, które są dla nas niezwykle cenne. Szczególnie doceniamy czujność, otwartość na wyzwania oraz elastyczność w działaniu, które zawsze idą w parze z kreatywnym poszukiwaniem rozwiązań – również w obszarze skutecznego wsparcia sprzedaży. Cieszymy się, że wspólnie realizujemy wartościowe projekty, które przekładają się na konkretne efekty wizerunkowe i biznesowe – komentuje Małgorzata Jedynak, Brand Manager, Südzucker Polska SA.

W 2025 r. Insignia zdecydowała się zaproponować klientowi nieco odmienną niż wcześniej strategię działania, skupiającą się bardziej na wspieraniu sprzedaży.

– Patrząc na realia rynkowe takie jak wojna dyskontów, niepewność konsumencka czy smart shopping uznaliśmy, że musimy podejść do tematu w sposób bardziej elastyczny. Mocny nacisk w strategii na bieżący rok położyliśmy więc na wsparcie sprzedaży B2B oraz B2C – mówi Sylwester Wrona, Chief Operating Officer w agencji Insignia.

Marka Cukier Królewski zajmuje miejsce w Top3 brandów w swojej kategorii produktowej.

Insignia istnieje już 26 lat. Jako agencja reklamowa z silnym DNA digitalowym zajmuje się komunikacją marketingową od strategii, przez kreację, SoMe czy Influencer Marketing, aż po zakup mediów. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Bosch, Siemens, Pekao SA, Kamis, Mars, Bakalland, Bielmar, Cukier Królewski, Bebilon, tołpa, Tauron, Unimil, Corny, Teekanne, Delecta.





Reklama