reklama
W ramach działań przygotowany został key visual całej kampanii oraz jego adaptacja na materiały promocyjne, w tym POS, banery i posty w mediach społecznościowych. We współpracy z PAPAYA Films agencja zrealizowała również spoty reklamowe, które emitowane będą w okresie przedświątecznym w internecie oraz w TV. W projekcie zaplanowane zostały działania z zakresu influencer marketingu (w tym działania content marketingowe) oraz konkurs aktywacyjny promowany w kanałach mediów społecznościowych.
– Pełen profesjonalizm, wypełniony po brzegi kreatywnymi pomysłami i świetną atmosferą, tak w kilku słowach można opisać współpracę z agencją Insignia podczas realizacji tej kampanii – mówi Agnieszka Witczak, Senior Brand Manager Kamis H&S z McCORMICK Polska S.A.
Za realizację działań po stronie agencji odpowiedzialny jest Dyrektor Kreatywny – Łukasz Skalik wraz z zespołem kreatywnym w składzie: Krzysztof Gońda, Kamil Frączek oraz Dominik Wąsik. Kampanię z influencerami prowadzi Grzegorz Paliś – Influencer Manager, a za koordynację projektu odpowiada Senior Account Manager – Kinga Zborowska.
– Bardzo cieszymy się z kolejnego sukcesu naszej agencji. W tym roku magiczny okres Świąt Bożego Narodzenia mieliśmy przyjemność poczuć w chwilach, gdy temperatura za oknem wykraczała jeszcze poza skalę termometru. Nasz zespół ciężko pracował, by kampania świąteczna marki Kamis była wyjątkowa, mocno kojarząca się z niepowtarzalnymi emocjami tego najpiękniejszego okresu w roku – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w Insignia.
Kampania rozpoczęła się 18 listopada 2019 roku. W kolejnych tygodniach pojawiać się będą kolejne jej elementy. Działania potrwają do końca roku.