X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

reklama


W ramach stałej umowy, Insignia zadba o kompleksową obsługę fanpage na Facebooku oraz profilu Twitter. Agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania zostaną oparte na stworzonej przez Insignię, nowej identyfikacji marki w social media.

Insignia przygotowała rozwiązania dobrze wpasowujące się w założenia naszej strategii. Zaoferowane pomysły prezentują wysoki poziom kreatywny i gwarantują niezwykle istotną dla nas, rozszerzoną moderację – weekendową i wieczorną – Anna Baranek Menedżer ds. Marketingu z Alior Bank.

O kreację treści zadba Dyrektor Kreatywny Agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie Social Media Manager Anna Ortman, zaś za współpracę z Klientem Agnieszka Cachro, Client Service Director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media, profesjonalistów w zakresie obsługi branży finansów i bankowości.

Cieszymy się z zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni przez Alior Bank. Mamy zespół z solidnym doświadczeniem w branży finansowej. Liczę, na świetną współpracę z bankiem. Jestem przekonany, że nasz zespół ma jeszcze wiele do zaoferowania – ocenia Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer Insignia.