X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Game of Thrones

reklama






Możliwość łączenia online’u z offline’m jest wykorzystywana przez reklamodawców na wiele różnych sposobów. Może to być cross z social mediami lub dedykowanym landing page bądź też wykorzystanie danych pobieranych w czasie rzeczywistym z sieci. Taki sposób tworzenia spotów reklamowych jest bardzo ciekawy – wpływa angażująco na odbiorców, przez co czyni kampanię jeszcze bardziej interesującą.

 

Tego typu rozwiązania są praktykowane na całym świecie. W zeszłym roku firma Amazon uruchomiła dynamiczną kampanię DOOH, która miała zwiastować nadejście nowego sezonu serialu Catastrophe. Spoty humorystycznie nawiązywały do scen ze znanego brytyjskiego sitcomu i zapraszały do udziału w zabawie polegającej na udostępnianiu wpisów na Twitterze z wybranym hashtagiem. Działania reklamowe objęły zasięgiem cały Nowy York.

Link do video:

https://player.vimeo.com/video/167303251?color=a3ff00&title=0&byline=0&portrait=0

 

Innym świetnym przykładem kampanii z tego roku wykorzystującej cross online’u z offline’m była reklama brytyjskiej stacji telewizyjnej, która promowała nadejście nowych odcinków znanego wszystkim serialu “Gry o Tron”. Sky Atlantic uruchomiła kampanię DOOH, w której zachęciła widzów kultowego serialu do robienia sobie zdjęć przedstawiających ich reakcje na zaskakujące epizody oraz publikowania ich z wybranym hashtagiem na portalach społecznościowych.

 

W Polsce, doskonałymi przykładami tego typu realizacji są kampanie znanych marek, takich jak: Rossmann czy Merci. W obu przypadkach były to kampanie tematyczne, które w interaktywnej zabawie przekierowywały przechodniów na specjalnie stworzony na tę okazję landing page oraz zachęcały do tworzenia treści, które następnie były wyświetlane na cyfrowych nośnikach DOOH. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


technologicznych w kampanii przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności obu marek, zbudowania dobrej relacji z klientem oraz wzmocnieniem pozytywnego wizerunku firmy.

 

Najlepsze kampanie reklamowe to takie, które na długo wpisują się w pamięć odbiorców oraz przynoszą  duży zysk dla reklamodawców. Ważne jest zatem aby przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów oraz zachęcić ich do interakcji. Z DOOH jest to możliwe. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych możliwości tego medium każdy jest w stanie stworzyć niepowtarzalny komunikat, który wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do działania.

 

Źródło: MyLED





Reklama