reklama
Kamikaze wygrało przetarg na obsługę social mediową marki Bricomarche kilka tygodni temu. Współpraca właśnie startuje.
Agencja zajmie się całością działań w kanale mediów społecznościowych, prowadzonych zgodnie z główną platformą komunikacyjną Bricomarche, czyli „Z pasją do domu i ogrodu”. Agencja Kamikaze będzie w całości odpowiedzialna za koncepty i produkcję kontentu, aktywacje (konkursy, quizy, gry) oraz wsparcie mediowe na profilach marki Bricomarche na Facebooku, Instagramie i YouTube.
Podstawowym elementem tej komunikacji jest współpraca marki z influencerami (wybranymi przez Kamikaze), którzy są ekspertami marki Bricomarche. Zostali nimi: Joanna Marciniak-Wróblewska, która pod nazwą Green Canoe prowadzi bloga (www.greencanoe.pl) i kanały na YouTube i Instagramie, jak również jest autorką książki „Przy stole” oraz Marek Suchocki, który na YouTube i Instagramie prowadzi swój kanał pod nazwą „Aranżacja Wnętrz”.
Bricomarche wystartowało ze swoją platformą komunikacyjną „Z pasją do domu i ogrodu” na początku 2021, a obecnie będzie ona kontynuowana również we współpracy z Kamikaze.
Eksperci – Joanna Marciniak-Wróblewska i Marek Suchocki, będą przygotowywać specjalne filmy wideo na kanał „Bricomarche z pasją” na YouTube, materiały te będą następnie adaptowane na Facebooka i Instagrama marki. Eksperci będą w nich inspirować klientów Bricomarche i pokazywać jak w przyjemny i prosty sposób można samodzielnie zajmować się ogrodem, domem i remontami.
Działania będą prowadzone w 3 głównych nurtach: „Ogród”, „Remont/Majsterkowanie” oraz „Wnętrza”.
Joanna Marciniak-Wróblewska będzie również wspierać Bricomarche w związku z wydaniem katalogu ogrodowego – stworzy ona dla marki specjalne porady ogrodowe, będzie też twarzą marki na bannerach w kampanii display, towarzyszącej wydaniu tego katalogu.
Małgorzata Michalska, Senior Account Manager projektu: „Mamy doświadczenie w prowadzeniu Klientów retailowych, tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, żeby zaadaptować wszystkie potrzeby Bricomarche przy jednoczesnym uwzględnieniu trendów i efektywnym crossowaniu dostępnych touchpointów. W pełni chcemy wykorzystywać potencjał influencerów, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach. Zależy nam na tym, żeby treści były prawdziwe i pomocne dla naszych obiorców. Dzięki takiej synergii możemy intensyfikować cele i efekty dla marki Bricomarche. A to dopiero początek!”
Kanały jakie obejmuje współpraca Bricomarche z agencją Kamikaze:
https://www.instagram.com/bricomarche_polska/?hl=pl
https://www.facebook.com/BricomarchePolska/
https://www.youtube.com/channel/UCdP2EzpdHc6z05kta–u-9w
Bricomarché to sieć oferująca produkty potrzebne do remontu i wykończenia wnętrz. W 2021 roku Bricomarché ogłosiło nową misję: „Dom to nasza wspólna pasja\". Tym samym sieć zadeklarowała chęć wspierania klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem Bricomarché jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem.
Sieć oferuje około 25 tysięcy produktów, które dostępne są w czterech głównych działach: budowlanym, dekoracyjnym, majsterkowanie oraz ogrodniczym. Obecnie w Polsce działa blisko 180 obiektów Bricomarché.
Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L\’Oréal, Semilac, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.
Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.