X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

KAMIKAZE CLIENT SERVICE

reklama


Natalia Kopczyńska w Kamikaze pracowała od 2014 r. do 2018 r., kiedy zajmowała stanowisko Account Director. Wtedy przeszła na dłuższy urlop macierzyński, w czasie którego pracowała poza Kamikaze, przy realizacji dwóch prywatnych projektów: współorganizowała Festiwal Restaurant Week w Łodzi oraz uczestniczyła w pracach nad portalem Łódź Smakuje.

Obecnie wróciła do agencji i na stanowisku Account Director będzie kierowała zespołem obsługi klienta i koordynowała prace dla dwóch klientów: L’Oreal i Kaufland.

Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji energe21, gdzie nadzorowała prace dla takich klientów jak m.in.: Drogerie Natura, Bayer i studio filmowe Se-ma-for.

Karolina Pawłowska jest kolejną osobą, która powraca do agencji Kamikaze, w której pracowała przez 3 lata, do 2018 r. (obejmowała wtedy stanowisko Account Executive). Przed ponownym dołączeniem do agencji pracowała ostatnio dla Radisson Blu Hotel & Residences na stanowisku PR&Marketing Specialist.

Obecnie w Kamikaze objęła stanowisko Account Manager. Podczas wcześniejszej pracy w Kamikaze w latach 2015-2018, pracowała z takimi klientami jak m.in.: L’Oreal, McCormick, Skanska, Spontex, Obsessive.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu, Pedagogika Rewalidacyjna oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Internetowego w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Do Kamikaze dołącza również całkowicie nowa osoba: Anita Wasiak, która obejmując stanowisko Account Executive zajmie się przede wszystkim zarządzaniem globalnym projektem marki Semilac na rynku niemieckim. Do jej obowiązków będzie należała bezpośrednia praca z zespołem projektowym i klientem oraz współpraca z influencerami.

Przed dołączeniem do Kamikaze pracowała na stanowisku Account Manager w agencji Kompan.pl. Wcześniej przez 2 lata była Project Manager w CS Group Polska (właściciel marek pkt.pl i Akademii E-Marketingu). W latach 2017-2019 zajmowała natomiast stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta w firmie Fachowcy.pl Ventures S.A.

  • Jesteśmy na rynku od 16 lat. W tym czasie spotkaliśmy na swojej agencyjnej drodze wiele bardzo ciekawych osób, które potem nabierały doświadczenia w innych miejscach. Dla wielu z nich jest i będzie miejsce w Kamikaze. Osobiście bardzo lubię takie „powroty” i zapraszam, nawet jeśli nie prowadzimy aktualnie rekrutacji – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w agencji Kamikaze.

 

  • W zespole Obsługi Klienta Kamikaze pracują niezwykle zaangażowane w swoje projekty osoby, które stale rozwijają swoje kompetencje – cieszę się, że dołączają do nas specjalistki o takich właśnie predyspozycjach i pozytywnej energii – dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, Client Service Director w Kamikaze.

Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L’Oréal, Semilac, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.