X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Karolina Kulig Marketing & PR Managerem w LUCKYYOU

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Karolina Kulig

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Karolina Kulig objęła nowoutworzone stanowisko Marketing & PR Managera w agencji LUCKYYOU.

Kulig w LUCKYYOU zajmie się budową strategii marketingowej agencji oraz kompleksową obsługą projektów wewnętrznych i zewnętrznych. Odpowiedzialna będzie również za działania komunikacyjne i CSR-owe firmy, eventy, publikacje oraz rzecznictwo prasowe.

Karolina Kulig posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR i komunikacji. Pełniła funkcję Communication Managera w agencjach RiverWood i AF.agency, obsługiwała liczne wydarzenia i instytucje kulturalne. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję rzecznika prasowego i Marketing Managera w prywatnej uczelni wyższej Collegium Da Vinci, gdzie pozostaje wykładowcą. Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.

Wzmocnienie zespołu przez Karolinę na stanowisku Marketing & PR Managera to dla nas bardzo ważny krok w kierunku wzmacniania wizerunku i widoczności agencji na rynku. Dotychczasowe doświadczenie Karoliny to nie tylko wzmocnienie marketingu agencji, ale też ważny ruch w rozwoju działań edukacyjnych i CSRowych, tak ważnych na dynamicznie rozwijającym się rynku marketingowym i kreatywnym – mówi Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder w LUCKYYOU. To też doskonałe wejście w drugą dekadę działalności agencji – w roku 2023 obchodzimy dziesiąte urodziny – dodaje Świtoński.

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w obszarach creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach digital, social media oraz ATL/BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, Ikea, Amica czy Coca-Cola HBC oraz liczne branżowe nagrody. W roku 2023 obchodzi dziesięciolecie istnienia.





Reklama