
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Ostatnie 10 lat mocno związana z content marketingiem. Teraz poszerza zakres kompetencji o obszar challenger brands, aby realizować nowe projekty komunikacyjne adcookie.
Dotychczas odpowiedzialna za pracę w obszarze contentu z kluczowymi klientami, m.in. z ING, EURO RTV AGD, Hebe, Śnieżka. Od 7 lat jako Deputy President of Content Marketing Polska uczestniczy w profesjonalizacji polskiej branży contentmarketingowej, organizując konferencje, konkurs, międzynarodowe badania oraz przygotowując branżowe raporty. Wiedzą dzieli się ze studentami SWPS i AGH.
W nowej roli zajmie się przede wszystkim budowaniem i wzmacnianiem rozwoju odpowiedzialnych marek za pomocą metod i strategii komunikacji challenger brands. Będzie tym działaniem wspierać adcookie, jako inwestora i partnera 360 digital, współodpowiedzialnego za skalowanie i sukces biznesowy marek, także na globalnym rynku.
– Dotychczasowe doświadczenie Katarzyny doskonale wpisuje się w naszą długoterminową strategię i jest gwarancją realizacji celów. Kilka miesięcy temu przeszliśmy rebranding, nieustannie powiększamy zespół o kolejne talenty, bardzo mocno skupiamy się na nowoczesnym wykorzystaniu narzędzi digital 360 do budowania biznesowego wzrostu odpowiedzialnych marek. Staliśmy się marketingowym partnerem, który nie tylko współpracuje z firmami jako zewnętrzny dział marketingu, ale także w nie inwestuje. Jeśli dostrzegamy wspólną płaszczyznę wartości i realne zaangażowanie, którego efektem jest pozytywny wpływ, to nie wahamy się działać wspólnie, także w modelu rev share – mówi Mateusz Sobieraj, CEO adcookie.
adcookie to partner marketingowy 360 digital, 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz Diamentem Forbesa [2022]. Laureat Global Search Awards w kategorii [2022] za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach. Współpracują m.in. z Jeronimo Martins, Well Fitness, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Prymat, Castorama, Medicover, Pora na Pola, Twoje Soczewki, Neonet, Fotowoltaika Online, Nowoczesne Grzanie, Intenson, Yoga Bazar, Polaroid, Selena S.A.
Reklama