reklama
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko, na stanowisku Senior Account Manager, będzie w Kamikaze odpowiedzialna za obsługę marki Kaufland, w tym m.in. za budowanie relacji i bieżący kontakt z klientem oraz koordynację zespołu agencyjnego pracującego dla tego brandu.
Karierę w branży marketingowej rozpoczynała 10 lat temu, pracując w latach 2011-2013 dla wydawnictwa Direct Publishing Group, specjalizującego się w projektach z obszaru custom publishing. Początkowo jako Client Service Assistant, następnie na stanowisku Account Executive, obsługiwała w tym wydawnictwie klientów takich jak m.in. Tauron Polska Energia, PKOl, Grupa Żywiec.
Następnie pracowała w Tesco Polska, jako Marketing Specialist oraz w agencji Duda Ads Polska, gdzie jako Account Manager współpracowała z Jeronimo Martins (Biedronka).
Od 2016 r. przez ponad 4 lata zdobywała doświadczenie w agencji Isobar (Dentsu), finalnie na stanowisku Group Account Manager. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pełniła funkcję Group Account Supervisor w agencji Plej.
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Orientalistyczny, studia I i II stopnia, Japonistyka).
Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 15 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L’Oréal, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.
Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.