X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lajkonik i Altavia Kamikaze + K2 z kampanią Krakersów Mini

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

LAJKONIK KRAKERSY MINI

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Obecna kampania „CRUSHymy na punkcie Krakersów Mini” skupia się na komunikacji skierowanej do młodych odbiorców z Generacji Z. W roli głównej występuje dwójka “influencerów”: KRUCHY & KRUSZYNA – są to Brand Heroes Krakersów Mini z edycji limitowanej (zdjęcie obok), którzy zostali powołani do życia wiosną (przy okazji launchu nowych smaków), a jesienią znów “wkraczają do akcji”.

– O ile Gen Z używa słowa CRUSH i odmienia je w języku polskim – np. “mieć crusha”, o tyle nie mamy odpowiednika dla “to crush on someone” – postanowiliśmy więc stworzyć go dla Krakersów Mini i bawić się grą słów! – komentuje Paweł Przybylski, senior creative planner Altavia Kamikaze + K2.

– Przy pomocy naszej dwójki “influencerów”, fanów produktu i innych twórców, będziemy szukać sposobów na wyrażanie tego jak bardzo kochamy chrupać limitowaną edycję Krakersów Mini, pomoże w tym między innymi stworzony dla akcji merch. Fanów czeka też niespodzianka muzyczna! – dodaje Jessica Paliwoda, social media executive agencji.

W merchu wypuszczonym przez chrupiących “influencerów” znajdziemy czapkę z krakersową naszywką, piny z KRUCHYM & KRUSZYNĄ, skarpetki nie do pary z bekonem, serem i jalapeño oraz brandowaną torbę. Publikują oni posty z rozmaitymi “impresjami” o tym względem czego CRUSHą (smak, chrupanie, kruchość, ostre nuty & tłuste bity etc.) i czym w ogóle jest CRUSHenie.

Osią całej akcji jest konkurs, rozpoczynający się pod koniec października i zaplanowany do 12 listopada. Zadanie konkursowe polega na  zgłaszaniu (w komentarzach pod postem konkursowym) definicji do związku frazeologicznego: “CRUSHyć na punkcie Krakersów mini”.

Do wygrania w konkursie są słuchawki Apple AirPods Max, produkty z merchu KRUCHEGO & KRUSZYNY, oraz zestawy produktów Krakersów Mini z edycji limitowanej.

Agencja przygotowała także wsparcie digital konkursu. Do współpracy przy konkursie zapraszani są influencerzy działający na Instagramie i Tik Tok. Ich zadaniem jest przygotowanie kontentu związanego z CRUSHeniem oraz wspominanie o konkursie w swoich publikacjach.

Agencja Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku, po wygranym przetargu. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji na platformie TikTok.

Więcej na:

https://www.facebook.com/LajkonikPL  https://www.instagram.com/lajkonikpl/

Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.

Grupa Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.





Reklama