X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LEDołamacze w natarciu – City podsumowuje działania DOOH

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Aktywność zimowa w liczbach

reklama


Po sukcesie wcześniejszych kampanii (LED’s Go, LED’s Sunshine, LED’S Snow) City zdecydowało się na przełamanie lodów, a właściwie LED-ów. LEDołamacze, bo o nich mowa, stanęły tej zimy w siedmiu lokalizacjach – w Witowie, Krynicy, Zieleńcu, Czarnej Górze, Białce Tatrzańskiej oraz na Nosalu i Polanie Szymoszkowej.

Kampanie realizowane na stokach miały zasięg ogólnopolski. Ostatnio częściej niż w poprzednich latach można również zacząć wspominać o zasięgu międzynarodowym, gdyż coraz więcej turystów z zagranicy decyduje się spędzić urlop zimowy w polskich górach — mówi Rafał Satora, dyrektor zarządzający LED-ami w firmie City. — Konfiguracja spotów pozwala na ekspozycję różnych produktów w niezależnym od siebie czasie. W ciągu doby trafiamy do tysięcy wyselekcjonowanych odbiorców, bez względu na ich miejsce zamieszkania – kontynuuje. Warunek jest jeden: adresaci emitowanych spotów reklamowych muszą się w tym czasie znaleźć na stokach. A że w Polsce sezon narciarsko-snowboardowy rozpoczyna się w grudniu i trwa mniej więcej do końca marca – okazji do znalezienia odbiorców nie brakuje.

Grupy odbiorców w żadnym przypadku nie można nazwać przypadkową. Jeśli by zadać pytanie, kto w Polsce korzysta z uroków zimowego szaleństwa, odpowiedź jest bardzo prosta. Przeciętny amator sportów zimowych to osoba aktywna życiowo i zawodowo, dynamiczna, dobrze sytuowana oraz mało podatna na standardowe kanały komunikacji reklamy. Stąd właśnie propozycja City w postaci kampanii typu LED. Pozwala ona na aktualizację treści w dowolnym momencie poprzez modyfikację emitowanego spotu reklamowego on-line we wszystkich lub tylko w wybranych lokalizacjach, co sprowadza się do prostych zasad, tak ważnego obecnie, real-time marketingu.

W konsekwencji marki, które nam zaufały, mogły łatwo dopasować się do oczekiwań klienta, zintegrować z jego potrzebami, jak również bezpośrednio komunikować, wchodząc z nim w interakcje (np. nagradzając jego aktywność w mediach społecznościowych) – dodaje Satora.

W tym roku z oferty firmy City skorzystały m.in. marki takie jak: Unilever, Milka, Orange, Yves Rocher oraz wielu producentów odzieży i sprzętu sportowego: 4F, Rossignol, Völkl, Dynastar i inni.

Agencja reklamowa City jest znana nie tylko z rozwiązań w zakresie DOOH. W swojej ofercie proponuje ona również usługi z zakresu digital signage, OOH, wielkiego formatu, car wrappingu, kart przepłaconych czy organizacji loterii i konkursów promocyjnych.