
reklama
Dla wszystkich 6 marek agencja w 2025 r. zajmie się m.in.: bieżącymi działaniami SoMe; aktywacjami digital, konkursami SoMe oraz influencer marketingiem (ten ostatni obszar nie dotyczy samej marki korporacyjnej Lorenz). Praca agencji dla tych marek obejmuje również regularne działania w obszarze paid media.
Zespół odpowiedzialny za działania dla firmy Lorenz, ze specjalistami odpowiedzialnymi za poszczególne marki, prowadzi w Altavia Kamikaze + K2 Anna Michalec, Senior Account Manager, ze wsparciem Anny Osińskiej-Plocek, Account Director.
– W ramach Altavia Kamikaze + K2 standardowo pracujemy w multidyscyplinarnych teamach skupionych i dedykowanych konkretnym klientom. Dla marek z portfolio Lorenz taki zespół funkcjonuje już od ponad 3 lat, sukcesywnie poszerzając zakres współpracy na kolejne obszary – komentuje Anna Osińska-Plocek.
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującej się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.
Retail for Humans
www.altavia-group.com
Reklama