X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Łukasz Mirytiuk rozwinie nowy dział social media w adCookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Łukasz Mirytiuk

reklama


Mirytiuk to ekspert z kilkuletnim doświadczeniem w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako Head of Social Media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.

Łukasz będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.

Marketing internetowy to nie tylko reklama online, to całe spectrum narzędzi i rozwiązań, które umiejętnie wykorzystywane sprawiają, że kampania osiąga założone cele. Wzbogacenie adCookie o kompetencje social media jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji. Bardzo się cieszę, że dział social media poprowadzi Łukasz. To świetny, doświadczony specjalista – mówi Mateusz Sobieraj, CEO adCookie. – Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo owocna.

Agencja interaktywna adCookie specjalizuje się w nowych, innowacyjnych technologiach marketingowych, których skuteczna implementacja pozwala osiągać najlepsze rezultaty prowadzonych kampanii. Misja agencji zakłada indywidualne podejście do każdego projektu oraz wydobycie potencjału marki, dla której pracuje zespół doświadczonych i kompetentnych specjalistów.