X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Mały Głód powraca w filmowym stylu w najnowszej kampanii marki Danio

12829074_10153934596695406_183522693422819016_oMały Głód

Nowa kampania wizerunkowa serka Danio przenosi Małego Głoda w zupełnie nowe środowisko. Tym razem Głód nie atakuje w wygodnym mieszkaniu, ale na ulicach miejskiej dżungli. Na ofiarę upatrzył sobie nie byle kogo, bo dzielną policjantkę, której próbuje przeszkodzić w pełnieniu czynności służbowych.

Wyreżyserowany przez Piotra Janowskiego film to jedna z największych i najbardziej spektakularnych produkcji marki Danio. Za zdjęcia odpowiada operator Łukasz Gutt. Kreację przygotowała agencja Y&R Warsaw. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Raymond przy pomocy SouthWest Productions z Lizbony.

W internetowej odsłonie kampanii na stronie www.danio.com.pl agencja VML Poland przygotowała zabawę, której celem jest aresztowanie Małego Głoda, a po zamknięciu go w komisariacie – stworzenie mu gangsterkiego pseudonimu. Każda ksywka w postaci GIF-a z podobizną aresztowanego bierze udział w konkursie, w którym do wygrania są aparaty Fuji INSTAX oraz power banki w kształcie Małego Głoda. Działania digitalowe obejmują także fan page marki.
Autorem strony www.danio.com.pl oraz mechanizmu gry jest agencja VML Poland, odpowiedzialna również za komunikację w social media. Spot stworzyła agencja Y&R Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom. Za działania z zakresu shopper marketingu odpowiada LabStore.