X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Mały Głód zaczepia graczy w Fortnite

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


Mały Głód, kultowa już postać na rynku FMCG, wkracza do świata gamingu. W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv – najpopularniejszej na świecie platformy do livestreamingu gier. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada. Za emisję kampanii odpowiada startup inSTREAMLY.

Fenomenalna passa Fortnite trwa

Globalny lockdown przyczynił się do lawinowego wzrostu zainteresowania gamingiem, ponieważ wiele osób poszukiwało nowych form rozrywki i komunikacji z innymi. Z jednej strony pojawiło się mnóstwo nowych pasjonatów gier, z drugiej – znaczna część byłych graczy postanowiła wrócić do tej formy spędzania wolnego czasu.
W czasie pandemii liczba osób grających, oglądających materiały gamingowe i prowadzących transmisje z gier wzrosła do niespotykanych dotychczas rozmiarów. Dziś większość polskich graczy regularnie śledzi rozgrywki esportowe oraz inne livestreamy związane z grami. Na platformie Twitch najchętniej oglądane są zmagania pojedynczych streamerów w Fortnite.

To nie lagi. To głód!

Ponieważ głód dopada nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach w ciągu dnia, Mały Głód jak zawsze wykorzystuje wszystkie swoje zdolności i zaskakuje pomysłowością. Nowa kampania wizerunkowa serka Danio przenosi psotnego bohatera w zupełnie nowe środowisko.

Dzięki stworzonej przez VMLY&R nowatorskiej technologii bazującej na sztucznej inteligencji (AI – Artificial Intelligence), Mały Głód wie dokładnie, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Jego cięta riposta jest gotowa na wiele scenariuszy i atakuje dokładnie w momencie, kiedy postaci w Fortnite spada poziom energii. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia startupowi inSTREAMLY właśnie w takich momentach podczas streamu na platformie Twitch wyświetlać komunikat Małego Głoda.

Nadchodzą posiłki streamerów

Do walki z uczuciem ssania w żołądku, atakującym między posiłkami, dołączyli jedni z topowych polskich streamerów Fortnite na Twitchu – Taiovsky Crew, czyli Patryk „Taiovsky” Winny i Paweł „LiLqki” Knicz, a także Jakub \\\"Hycel\\\" Krawczyk i Dominik \\\"Beznickos\\\" Przygoda. Codziennie od 19 do 26 lutego ekipa streamerów prowadzi transmisje na Twitchu, by na froncie zmierzyć się z Małym Głodem i poznać sprawdzoną metodę na głoda.
O Danio:
Danio to marka kremowych, pożywnych serków homogenizowanych, po które warto sięgnąć dla zaspokojenia niewielkiego głodu między posiłkami. Szeroki wybór smaków, wielkości opakowań, a także różnorodność produktów sprawiają, że każdy może wybrać własną „metodę na Głoda”.