X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marcin Polanowicz – z MODIVO S.A. (wcześniej eobuwie.pl) do adcookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Marcin Polanowicz - Content Marketing Manager adcookie

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Z content marketingiem związany od 10 lat. Zaczynał jako copywriter, a następnie rozwijał dział contentowy w agencji Content Solutions. Wraz z zespołem obsługiwał w obszarach SEO/content m.in. Castoramę, EURO RTV AGD i Leroy Merlin, zdobywając nagrody w konkursach Złote Spinacze, Power of Content Marketing Awards czy Golden Arrow.

 

Od 2019 r. pracował jako SEO Content Team Lead w grupie MODIVO S.A. (wcześniej eobuwie.pl). W strukturze działu SEO zbudował od podstaw zespół redakcyjny, zarządzał produkcją contentu dla dwóch marek na 14. rynkach oraz współtworzył podcast FashionExpress.

 

W adcookie zajmie się realizacją celów strategicznych dla kluczowych klientów, z naciskiem na skalowanie ich na globalne rynki oraz tworzeniem nowych usług, łączących content z pozostałymi narzędziami digital. Portfolio narzędzi contentowych  poszerza się tym samym o formaty podcast i video.

 

– Marcin jest świetnym contentowcem, ma szeroką wiedzę z zakresu synergicznego łączenia contentu i SEO, dzięki czemu projektowane przez niego kampanie przynoszą wymierne efekty. Doświadczenie Marcina w produkcji contentu na europejskie rynki doskonale będzie wspierać potrzeby marek, z którymi współpracujemy. W adcookie koncentrujemy się na budowaniu biznesowego wzrostu marek, a to wymaga przemyślanego łączenia wielu narzędzi, dzięki czemu klienci szybko widzą efekty – mówi Kacper Skorupski, COO adcookie.

 

adcookie to partner marketingowy 360 digital, 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz Diamentem Forbesa [2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach. Współpracują m.in. z Jeronimo Martins, Well Fitness, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Prymat, Castorama, Medicover, Pora na Pola, Twoje Soczewki, Neonet, Fotowoltaika Online, Nowoczesne Grzanie, Intenson, Yoga Bazar, Polaroid, Selena S.A.





Reklama