X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marka Kaminiarz poprzez działania content marketingowe promuje polski boczek

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

serwis Lubięnaboczku

reklama


Początek współpracy przypada na rok jubileuszu, jaki obchodzi firma Kaminiarz, założona w 1926 roku. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Współpraca z INISIGNIĄ obejmuje stworzenie portalu branded contentowego lubienaboczku.pl, prowadzenie kampanii zasięgowych, działania promocyjne w najważniejszych serwisach kulinarnych oraz aktywizację marki w kanałach social media. W strategii przewidziano również współpracę z blogerami kulinarnymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie przepisów dedykowanych marce Kaminiarz.

Kampanią chcemy pokazać jak dodanie boczku, wędzonego, parzonego, gotowanego, pieczonego lub dojrzewającego wzbogaca smak potrawy oraz aromatyczność dań, gwarantując sukces kulinarny – Daniel Ratajczak, Marketingu & PR Manager, Kaminiarz. – Będziemy inspirowali zarówno amatorów, jak i profesjonalistów z kanału HoReCa, przypominając przy okazji, że boczek w polskiej tradycji kulinarnej, obecny jest nie przypadkowo od zawsze.

Kaminiarz - lubienaboczku-pl

Współpraca z marką Kaminiarz to przykład kolejnych działań dla branży FMCG, w której mamy bogate, wieloletnie doświadczenie. Wykorzystując potencjał brandu i produktu oraz otwartość Klienta na nowoczesną formę komunikacji, wierzymy, że już wkrótce produkty marki Kaminiarz na stałe zagoszczą w polskich kuchniach – Agnieszka Cachro, Client Service Director, Agencja INSIGNIA.

Kaminiarz to rodzinna marka obecna na polskim rynku od 1926 roku. Firma jest liderem wśród producentów boczku w Polsce. Od lat specjalizacją marki pozostaje produkcja różnych wariantów boczku. W ofercie marki znajdują się także produkty bezglutenowe. Kaminiarz dostarcza swoje wyroby zarówno branży HoReCa, jak i największym sieciom handlowym w Polsce.

W ramach prowadzonych działań agencja INSIGNIA odpowiada za strategię komunikacji, kreację, obsługę działań content marketingowych i social media.