X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu.

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

ROCKON_LOGO

reklama


 

O marketing automation usłyszycie na targach, konferencjach, śniadaniach biznesowych, nie mówiąc już o słowie pisanym – strony internetowe, blogi czy prasa branżowa. To zdecydowanie jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat, choć w praktyce z pełnych możliwości  kompleksowych systemów MA,  korzysta niewiele podmiotów na rynku. Swoją przygodę z marketing automation warto rozpocząć od: Active Campaign, Autopilot czy ThriveHive. Dlaczego? Wyjaśniamy poniżej.

Active Campaign

Naszą subiektywną listę top 3. najlepszych programów marketing automation za grosze otwiera Active Campaign. To proste narzędzie typu all in one, skupiające całą esencję MA na jednej platformie. Narzędzie integruje rozwiązania do e-mailingu, marketing automation oraz CRM. System jest skalowalny, prosty w obsłudze, a ceny rozpoczynają się już od 9 USD miesięcznie – wersja podstawowa do 3 użytkowników – a kończą na 149 USD za najwyższy pakiet, gwarantujący nielimitowaną liczbę userów. Jak w przypadku każdego narzędzia, pojawiają się też minusy. Użytkownicy nie są do końca usatysfakcjonowani z wyglądu templat’ów wiadomości mailowych. Pojawiają się też głosy o małej intuicyjności rozwiązania.

Więcej http://www.activecampaign.com/

Autopilot

Numer 2 jest narzędziem równie popularnym i pozytywnie oceniany przez użytkowników, jak Active Campaign. Rozwiązanie posiada wbudowaną integrację z  takimi programami jak: SalesForce, Segment, Twilio, Slack, GoodData czy Zapier. To pozwala na łatwe korzystanie z wielu kanałów komunikacji: online, offline, mobile w tym email czy SMS. Niestety głównym  minusem platformy jest prędkość jej ładowania. Użytkownicy zwracają również uwagę na brak możliwości tworzenia formularzy czy landing page’y.  Autopilot plasuje się również najwyżej w naszym zestawieniu jeśli chodzi o koszty. Ceny rozpoczynają się do 680 USD/ miesięcznie, choć w tej kwocie mamy nawet do 50 tysięcy kontaktów.

Więcej https://autopilothq.com/

ThriveHive

Narzędzie stworzone z myślą o potrzebach małego i średniego biznesu. ThriveHive posiada imponującą funkcjonalność, w tym: platformę marketingową, funkcję zarządzania kontaktami i leadami, tworzenie i wysyłkę wiadomości mailowych, kreator blogów i postów społecznościowych czy narzędzie do zarządzania reklamami m.in. Google AdWords. Dodatkowo użytkownik może liczyć na stałe wsparcie marketingowe (coaching). Platforma prezentuje się także atrakcyjnie cenowo. Podstawowy pakiet dostępny jest już od 30 USD/ miesięcznie. Użytkownicy zgłaszają pewne trudności przy formatowaniu tekstów wysyłek mailingowych, choć jak podkreślają, dzięki wsparciu opiekuna można  rozwiązać je stosunkowo sprawnie i szybko.

Więcej http://thrivehive.com/

 

Jak rozpocząć swoja przygodę z marketing automation? Zdecydowanie polecamy na początek przetestowanie powyższych narzędzi –  po to aby zobaczyć, że nie gryzą. Ale należy pamiętać, że Marketing Automation to inwestycja, która zwraca się w dopiero w dłuższej perspektywie i tak należy do niej podchodzić. Jeśli jesteśmy zdecydowani lub szukamy bardziej zaawansowanych rozwiązań i już na wstępie potrzebujemy narzędzia “szytego na miarę” czy integrujace się z pozostałymi systemami w firmie – warto skorzystać z consultingu.

Autorzy tekstu:

Jan Szarras CEO Rockon oraz Jan Prószyński, CMO Rockon – agencji technologicznej, tworzącej dedykowane narzędzia digitalowe i wdrażającej te dostępne już na rynku, które usprawniają procesy biznesowe.

 

Rockon Tech Agency

Działamy na rynku digital technologies/software development. Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem rozwiązań web i mobile dla biznesu – serwisów internetowych, aplikacji, platform dedykowanych. Wykorzystujemy komercyjne oprogramowanie jak również open source. Wspieramy klientów w myśleniu o tym jak ma działać i wyglądać ich produkt. Nasza praca składa się z 3 elementów: imagine (konsulting, planowanie), implement (produkcja), improve (optymalizacja). Liderami firmy są Jan Szarras i Jan Prószyński, tworzący unikalne połączenie wiedzy za zakresu technologii i komunikacji.

 

Jan Szarras

Partner & CEO. Specjalista w kwestiach nowych technologii, w branży digital od 2003 roku. Przez 7 lat prowadził dział IT w jednej z najbardziej innowacyjnych agencji interaktywnych w Polsce

Jan Prószyński

Partner & CMO. Konsultant ds. strategii komunikacji i brand design z 10 letnim doświadczeniem. Pracował między innymi dla Lotto, Grupy o2 czy Banku BGŻ.