X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

mBank Altavia Kamikaze + K2

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Do grona klientów Altavia Kamikaze + K2 dołączył mBank. Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę działań social mediowych.

– Cieszymy się, że mBank wybrał właśnie naszą agencję i dołącza do grona naszych klientów – komentuje Bartek Załęcki, Partner, Innovation&Growth, Altavia Kamikaze + K2.

Do zadań agencji będzie należała m.in. stała obsługa kanałów takich jak: Facebook, Instagram, X, LinkedIn. W ramach kontraktu Altavia Kamikaze + K2 zajmie się wsparciem w kształtowaniu wizerunku banku w tym obszarze, jak również promocją produktów i wydarzeń, w które angażuje się mBank.

Altavia Kamikaze + K2

Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.

Grupa Altavia
Altavia to niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów i marek. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 klientów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.





Reklama