
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Do grona klientów Altavia Kamikaze + K2 dołączył mBank. Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę działań social mediowych.
– Cieszymy się, że mBank wybrał właśnie naszą agencję i dołącza do grona naszych klientów – komentuje Bartek Załęcki, Partner, Innovation&Growth, Altavia Kamikaze + K2.
Do zadań agencji będzie należała m.in. stała obsługa kanałów takich jak: Facebook, Instagram, X, LinkedIn. W ramach kontraktu Altavia Kamikaze + K2 zajmie się wsparciem w kształtowaniu wizerunku banku w tym obszarze, jak również promocją produktów i wydarzeń, w które angażuje się mBank.
Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia
Altavia to niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów i marek. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 klientów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.
Reklama