
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
– Dzięki nowoczesnej, stylowej, a zarazem prostej i wyrazistej identyfikacji chcemy pokazać naszym klientom profesjonalizm, który wyraża się w naszej codziennej pracy. Celowo zrezygnowaliśmy z intrygującej czy krzyczącej znakiem graficznym typografii, ponieważ zależy nam na tym, żeby być postrzeganym przede wszystkim, jako rzetelny partner biznesowy – mówi Krzysztof Pełka, członek zarządu Media Group odpowiedzialny za przeprowadzenie zmiany identyfikacji wizualnej.
Nowe logo Media Group składa się z dwóch elementów: logotypu zawierającego pełną nazwę firmy i sygnetu w formie zielonej kropki, który bezpośrednio nawiązuje do poprzedniej identyfikacji. Uwzględniając najnowsze trendy, zastosowano największą grubość fontu – wersję bold. Duża, silna i wyraźna typografia sprawia, że nowe identyfikacja wizualna będzie jeszcze długo aktualna.
– Dom mediowy Media Group jest obecny na polskim rynku od 25 lat. Wchodzimy w kolejny ważny okres rozwoju naszej firmy z nowoczesną i dostosowaną do naszych wartości identyfikacją wizualną – dodaje Pełka.Kolory użyte w nowym logo zostały zachowane z poprzedniej identyfikacji wizualnej. Świeża, ciepła i intensywna zieleń kontrastuje z chłodna grafitową czernią. Zestawienie ciepłego koloru z biznesową czernią jest celowym zabiegiem dodania „ludzkiej twarzy” profesjonalnej marce.
Za przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiadała firma Idealia.
O Media Group:
Media Group to największy niezależny dom mediowy w Polsce. Od chwili założenia w 1995 r. wspiera klientów w budowaniu efektywnych strategii dotarcia do ich grup docelowych. Media Group tworzy zintegrowane kampanie w mediach tradycyjnych, takich jak: telewizja, radio, prasa, outdoor, kino oraz kanałach digital, między innymi: programmatic, content marketing, social media, wideo, mobile. Dom mediowy został wyróżniony Effie w 2017 i 2018 roku.
Reklama