
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Michał Bednarczyk objął stanowisko Media Managera w agencji ContentHouse. W ramach swoich obowiązków, zajmie się tworzeniem strategii oraz realizacją kampanii płatnych w content marketingu.
Michał Bednarczyk pracuje w branży marketingowej od pięciu lat. Specjalizuje się w działaniach performance’owych i marketing automation. Swoją karierę zaczynał w start-upach, których produkty odniosły komercyjny sukces. Następnie swoje kroki skierował w stronę branży FMCG, gdzie pracował dla jednego z czołowych portalów kulinarnych. W 2017 roku stworzył pierwszy w Polsce chatbot kulinarny. To jego doświadczenie oraz zainteresowania zdecydowały o dołączeniu do agencji ContentHouse.
W czasach sztucznej inteligencji otwiera się nowy rozdział w content marketingu. Stawiamy na komunikację 1:1 z użytkownikiem. Data rozpoczęcia współpracy z Michałem zbiega się z premierą Asystenta Google w Polsce. Przypadek? Nie sądzę!– mówi CEO Content House, Grzegorz Miłkowski.
Do głównych obowiązków Michała jako Media Managera należy rozbudowa ekosystemu dystrybucji wartościowych treści oraz opracowywanie innowacyjnych kampanii dotarcia opartych na najważniejszych obecnie trendach: personalizacji i technologii (interfejsy konwersacyjne), ponieważ, jak sam mówi, najlepsze doświadczenie klienta buduje się przez dialog, a nie monolog.
Michał Bednarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Śląskiego. Na stanowisku zastąpił Katarzynę Legutko.
Reklama