X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

reklama


Euro Effie Awards to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W 2016 roku świętował swoje 20-lecie. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland. Będzie on oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych.

– Zachęcam ambitnych klientów i firmy marketingowe do zgłaszania prac, które stworzone były przez zespoły pracujące w naszym regionie, a wdrażano je przynajmniej na dwóch rynkach europejskich. Do tej pory udział Polaków w Euro Effie był śladowy. Można powiedzieć, że jesteśmy wstrzemięźliwi, ale myślę, że jest znacznie lepsze określenie: „do diabła, co z Wami, ludzie!?”. Tyle świetnych projektów powstaje w Polsce, często lokalne oddziały są tak skuteczne, że zostają docenione w strukturach międzynarodowych i przejmują zarządzanie nawet kilkudziesięcioma rynkami, tylu zdolnych ludzi tu pracuje… To fałszywa skromność. Mamy z czego być dumni, mamy się czym pochwalić, a robimy to poza krajem zdecydowanie za rzadko. Jeśli zatem znacie projekty, które w zeszłym roku były prowadzone stąd, a wychodziły poza Polskę, koniecznie zachęćcie marketerów za nie odpowiedzialnych do wzięcia udziału w Euro Effie – mówi Michał Wolniak, Chief Strategy Officer w VML Poland.

Jury Euro Effie Awards złożone jest z ponad 80 specjalistów z branży komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 24 maja br. (ostateczny termin), a szczegółowe informacje dostępne są na stronie konkursu.

Do 16 czerwca br. jurorzy pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, wiceprezesa ds. marketingu w firmie Lufthansa, wyłonią finalistów do drugiego etapu konkursu, który odbędzie się 29 czerwca br. Gala Euro Effie Awards odbędzie się 17 października br. w Brukseli.