X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

NapoleonCat wprowadza analizę Facebookowych reakcji

NapoleonCat_logologo NapoleonCat

Nowa funkcja NapoleonCat pokazuje zarówno sumę, jak i liczbę poszczególnych reakcji na profilach. Użytkownicy  mogą zatem sprawdzać, ile ich posty zdobyły polubień, serduszek, zachwytów czy oznak niezadowolenia. Wprowadzona zmiana dotyczy postów publikowanych po 31 lipca 2016r. Wszystkie wcześniejsze posty zawierają wyłącznie dane dotyczące polubień.

To usprawnienie w analityce NapoleonCat ma wpływ na następujące wskaźniki:

  • Polubienia, dostępne w analityce w zakładce Zaangażowanie, zastąpione są reakcjami, czyli sumą następujących reakcji: Lubię to!, Super, Ha ha, Wow, Przykro mi, Wrr.
  • Interakcje (liczba interakcji dziennie), prezentowane w zakładce  Zaangażowanie, uwzględniają sumę wszystkich  reakcji. Są one brane pod uwagę zarówno przy  danych pokazujących sumę interakcji (wykres liniowy), jak i danych zliczających reakcje fanów (wykres słupkowy – reakcje fanów). Dostępne są również dane szczegółowe dla poszczególnych reakcji, pokazujące dokładną liczbę każdej z nich, jak również procentowy udział poszczególnych ich typów.
  • ER (wskaźnik zaangażowania Engagement Rate) jest liczony uwzględniając wszystkie reakcje (bez podziału na ich wagę).
  • Social Interaction Index (SII) również uwzględnia reakcję (nie tylko polubienia).

Zmiana ta jest również widoczna w module „Treści” – analizując najbardziej angażujące posty, użytkownicy mogą sprawdzać sumę wszystkich interakcji, bądź też wybrać, które reakcje interesują ich najbardziej i filtrować po konkretnej ikonie.

Zmiany wprowadzone przez NapoleonCat pozwolą marketerom i osobom odpowiedzialnym za tworzenie, prowadzenie, optymalizację czy też analizę działań w mediach społecznościowych, na otrzymywanie dokładniejszych danych ilościowych, jak i jakościowych dotyczących wydźwięku publikowanych przez daną markę treści. Nowa funkcja platformy to kolejny krok w kierunku dostarczania użytkownikom szczegółowej wiedzy, mającej przełożenie na bardziej efektywną komunikację klientów na Facebooku. Osoby zainteresowane przetestowaniem nowej funkcji i innych możliwości platformy mogą założyć darmowe konto testowe.