
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
– W umysłach polskich kobiet jest wiele mitów związanych z życiem podczas okresu, higieną intymną w trakcie miesiączki oraz z używaniem tamponów. Wybraliśmy te, które w największym stopniu uprzykrzają życie milionom Polek w różnym wieku. W trakcie kampanii obalimy między innymi takie przekonania jak: problem z aplikacją, obawa o błonę dziewiczą, brak pewności ochrony, stres podczas lekcji WF-u, czy brak komfortu przy ukochanej osobie. Chcemy, by kobiety w głowach zamiast opinii powstałych nierzadko dekady temu miały pewną i sprawdzoną wiedzę – mówi Marta Szpala, Senior Brand Manager marki o.b.®
Bohaterkami kampanii są: Joanna Krupa – modelka, aktorka i prezenterka telewizyjna, Karolina Pisarek – finalistka „Top Model”, Ida Nowakowska – trenerka i jurorka „You Can Dance”, Tamara Gonzalez Perea – najbardziej oryginalna blogerka modowa, znana jako Macademian Girl oraz Julia Wieniawa – aktorka i piosenkarka młodego pokolenia.
W ramach kampanii powstanie seria internetowych filmów, w których bohaterki opowiedzą otwarcie o menstruacji, weryfikując krążące opinie na temat kobiecych ciał i higieny intymnej podczas okresu, a także pokażą, jak w trakcie „tych dni” żyć pełną życia.
Zobacz spot „Manifest”, który otwiera kampanię:
https://www.youtube.com/watch?v=-z25WvhvfH8&feature=youtu.be
Działania prowadzone są również na fan page’u marki: www.facebook.com/obpolska
Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Dom produkcyjny: EdCommercials. Planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Universal McCann (UM).
Reklama