
reklama
Maj w polskim Internecie upływa pod hasłem #Hot16Challenge2. Drugiej odsłony popularnego wyzwania, którego celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz polskiej służby zdrowia. Akcja swoim zasięgiem objęła nie tylko raperów, ale również artystów, którzy na co dzień reprezentują inne gatunki muzyczne, osoby ze środowiska aktorskiego, a nawet politycznego. Nieuniknionym było, że nominacje dotrą również do branży reklamowej. Do akcji dołączają marki, a wśród nich trzy z portfolio agencji VMLY&R.
Nie da się ukryć, że #Hot16Challenge2 to najgłośniejsza i największa pod względem zasięgu akcja ostatnich kilku miesięcy. Do wyzwania dołączają przedstawiciele wszelkich dziedzin życia oraz reprezentanci każdego pokolenia. Nie trzeba było długo czekać, aby nominacje dotarły do marek, które chętnie dołączyły do wyzwania. Wśród nominowanych pojawiły się także brandy z portfolio VMLY&R. Agencja z chęcią wcieliła się w rolę producenta i tym sposobem do sieci trafiły kolejne wersy w szczytnym celu.
Lil’Głód
Lay’s
Cheetos podjął rękawicę
Reklama