
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Przy e-booku pracowało trzech autorów – Rafał Kania, Filip Kłodawski, Magdalena Krzemieniewska. Jest to poradnik opisujący nowe spojrzenie na digital marketing.
Realizacja kampanii performance marketingowych w Novem składa się z wielu etapów i pracuje nad nimi kilkudziesięciu specjalistów, a w każdym z tych etapów wykorzystywane są narzędzia, analityka i kreatywność. E-book został podzielony na 5 rozdziałów, ze względu na kolejność etapów realizacji strategii Novem – zdefiniowanej jako REAL TIME Performance Marketing. Są to: Cel reklamodawcy, Wprowadzenie do REAL TIME Performance Marketingu, Tworzenie strategii REAL TIME Performance Marketing – etap pozyskania klienta, Komunikacja z własną bazą, Agencja – Klient w dłuższej perspektywie czasu.
"Pracując dla wielu marek wiemy, że nie ma uniwersalnej recepty, którą można wygooglać i zastosować we własnym biznesie. Wiemy także, jak wiele zyskać może efektywność dzięki zastosowaniu modelowania atrybucji i zaawansowanych narzędzi analitycznych. Internautę od lojalnego klienta dzieli dosłownie kilka kliknięć. Zdobycie na nie recepty jest proste i bardzo trudne zarazem. " – mówi we wstępie Jacek Pasławski, CEO Novem.
Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony: http://www.novem.pl/ebook. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój firmowy adres e-mail.
Mamy ogromną nadzieję, że poniższe opracowanie okaże się użyteczne i spotka się z pozytywnym oddźwiękiem lub konstruktywną krytyką, a przede wszystkim rozmową.
Patronat medialny objął Brief.
Reklama