X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Olsen Fashion nowym klientem Circlewise

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Olsen

reklama


Współpraca właśnie startuje, ma charakter długofalowy, umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony.

Założona w 1995 roku firma Olsen Fashion to międzynarodowe przedsiębiorstwo z centralą w Hamburgu, działające w branży modowej, które oferuje odzież dla kobiet w ponad 20 krajach. Firma Olsen Fashion, tworząca każdego roku 16 nowych kolekcji, stanowi stałą inspirację dla modnych stylizacji. Ceniona za swoją niezawodność i wysoką jakość projektowanych w Europie modnych ubiorów marka dostępna jest w luksusowych butikach na całym świecie. W Polsce Olsen posiada własną sieć salonów stacjonarnych. Grupą docelową marki Olsen są świadome siebie kobiety, lubiące modowe trendy, które cenią przede wszystkim wygodę i wysoką jakość produktów. Oferta Olsen jest skierowana do pań w wieku 35+, a wszystkie kolekcje projektowane są w rozmiarach 34-48.

Kolekcje Olsen dostępne są nie tylko w salonach stacjonarnych, ale również w sklepie internetowym eOlsen, którego rozwój w Polsce będzie teraz wspierać Circlewise.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Circlewise ze względu na doświadczony zespół i dużą transparentność prowadzonych działań, jak również z powodu tego, że mocną stroną tej firmy są kampanie e-mail marketingowe rozliczane w modelach efektywnościowych. Zwróciliśmy też uwagę na duże doświadczenie Circlewise jeśli chodzi o wsparcie e-commerce właśnie w branży modowej. Olsen dotąd nie prowadził działań afiliacyjnych. Zależy nam na pełnej kontroli nad prowadzonymi działaniami, a naszym głównym celem jest dotarcie do nowych konsumentek i rozbudowa bazy klientów o młodszą grupę docelową – mówi Kamil Korczak, E-Commerce Manager w Olsen.

Circlewise to międzynarodowa spółka z centralą w Norwegii, oferująca sklepom online komplet narzędzi do budowy i prowadzenia programu partnerskiego in-house oraz automatyzacji procesów z tym związanych. Powstała w 2014 r., działa obecnie na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie czy na Łotwie.

Program afiliacyjny klienci Circlewise mogą rozwijać samodzielnie za pomocą dostępnych narzędzi lub skorzystać ze wsparcia doświadczonego zespołu ekspertów i w ten sposób nie przejmować się obsługą operacyjną programu. Klienci Circlewise na polskim rynku to m.in. eobuwie, MODIVO, DUKA, home&you czy Etam.