X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

MyLed

reklama


Realizacja projektu trwa od 23 sierpnia, a jego głównym celem jest zgromadzenie opinii, ekspertów z branży reklamowej na temat cyfrowej reklamy zewnętrznej. Badanie ma wykazać jakie są perspektywy rozwoju medium w Polsce oraz podejście marketerów do tej formy reklamy. Grupą odbiorców badania są przede wszystkim pracownicy domów mediowych, agencji reklamowych czy działów marketingu firm.

 

Po zakończeniu zbierania kwestionariuszy przejdziemy do opracowywania i analizowania wyników, z których stworzymy pierwszy w naszym kraju raport wiedzy o DOOH. Zapraszam jeszcze w tych ostatnich dniach wszystkich specjalistów z branży do wypełnienia ankiety – zachęca Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

 

Badanie od początku wspierają partnerzy: Videomill, Infinity Media, Mint Media i Helion oraz media branżowe: Nowy Marketing, OOH Magazine oraz Portal Medialny.