X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta

Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.

CEWE z Amooco Agency – przedłużenie kontraktu na kolejny rok

CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.

Serce w formie – kardiologiczne korzyści regularnych ćwiczeń

Co 9. mieszkaniec Unii Europejskiej ma zdiagnozowaną chorobę sercowo-naczyniową, która każdego roku powoduje 3,9 miliona zgonów w Europie . Chorobom układu krążenia można jednak przeciwdziałać poprzez prowadzenie aktywnego trybu życia. W dniu kojarzonym z symbolem serca warto przypomnieć o tym, jaki wpływ na ten najważniejszy mięsień w organizmie wywiera aktywność fizyczna.

Raport DoubleVerify na temat sieci retail media

Ankieta przeprowadzona wśród 400 przedstawicieli kadry kierowniczej odpowiedzialnej za reklamę (marketerzy i agencje reklamowe) w Wielkiej Brytanii, USA, Francji i Niemczech wykazała, że ​​zdecydowana większość amerykańskich marketerów korzystających z reklamy w retail mediach, planuje w nadchodzącym roku zwiększyć ich wykorzystanie oraz że jakość tych mediów ma kluczowe znaczenie dla ich zakupów.

„Global Attention Benchmark Report” – pierwszy taki raport na rynku

Firma DoubleVerify przygotowała „Global Attention Benchmark Report” – przygląda się w nim kluczowym trendom branżowym dotyczącym Attention, w podziale na regiony świata, jak i kategorie branżowe. Z raportu wynika m.in. że branże takie jak Media & Sport, Zdrowie & Farmacja oraz Edukacja osiągają najwyższe wskaźniki Attention. Po drugiej stronie skali znalazły się Podróże, Usługi Finansowe i Telekomunikacja, w których wskaźniki uwagi osiągały najgorsze rezultaty.

Powstaje powerhouse VML

Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.